Masz sprawę związaną z gospodarką mieszkaniową lub wodociągami czy kanalizacją? Chcesz podciągnąć do domu przyłącze albo szukasz mieszkania w zasobach komunalnych gminy? Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krotoszynie ponownie otwiera biura obsługi klienta.
Zanim jednak pójdziesz do PGKiM-u, Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej czy Zakładu Wodociągów i Kanalizacji – zadzwoń i umów się na wizytę.
- Prosimy umówić spotkanie telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00 – wskazują przedstawiciele PGKiM w Krotoszynie.
Biura obsługi klientów będą czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 11.00 i od 12.00 do 14.00.
- Pozostały czas przeznaczymy na dezynfekcję pomieszczeń – podkreślają pracownicy PGKiM w Krotoszynie.
Interesanci, którzy chcą załatwić sprawę w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krotoszynie będą musieli zdezynfekować dłonie przed wejściem do budynku oraz być zaopatrzeni w maseczkę ochronną lub inny sposób zasłaniania ust i nosa.
NUMERY TELEFONÓW:
w sprawach związanych z Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej: 62 725 57 55
w sprawach związanych z Zakładem Wodociągów i Kanalizacji: 62 725 42 41
w pozostałych sprawach: 62 725 42 33