|
-
analityk finansowy, Wymagania: wykształcenie min. średnie, zaangażowanie, odpowiedzialność za powierzone zadania Zakres obowiązków: analiza danych pochodzących z różnych źródeł; rozliczanie comiesięcznych wyników firmy, linii biznesowych i KPI działów Dodatkowo do ogólnego zakresu obowiązków: Opracowywanie planów i prognoz dla grupy kapitałowej
Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia.
godziny pracy 8.00-16.00, 7:30-15:30
|
-
asystent działu inwestycji, Wymagania: wykształcenie min. średnie, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność, b. dobra organizacja pracy Zakres obowiązków: - uzyskiwanie wszelkiej dokumentacji niezbędnej do realizacji i zakończenia inwestycji - prowadzenie całkowitej procedury formalno- administracyjnej - kontakt telefoniczny z jednostkami samorządu terytorialnego oraz pracownikami terenowymi - przyjmowanie, rejestrowanie, archiwizowanie przychodzącej korespondencji Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia. godziny pracy 8-16 okres próbny 3 m-ce
|
-
ASYSTENT KUPCA, Wymagania: wykształcenie min. średnie, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność, b. dobra organizacja pracy Zakres obowiązków: wsparcie pracy Kupca i Młodszego Kupca przy bieżących zadaniach, bezpośredni kontakt z dostawcami Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia. godziny pracy 8-16 okres próbny 3 m-ce
|
-
Asystent wsparcia sprzedaży, wykształcenie średnie zawodowe, doświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie w sprzedaży z sieciami i produktami FMCG, mile widziane w branży pet food, prawo jazdy kat B, zdolnosci interpersonalne
Monitorowanie rynku pod względem popytu i podaży. Wsparcie w organizowaniu akcji promocyjnych i reklamowych produktów firmy. Wsparcie w budowanie i organizowaniu sieci sprzedaży. Wsparcie w utrzymywaniu kontaktów z odbiorcami. Wsparcie w posprzedażowej obsłudze klientów. Wsparcie w zakresie monitoringu i organizacji procesu dostaw towarów do klientów. Organizowanie pracy własnej. Wsparcie w rozliczaniu i monitorowaniu rozliczeń z pośrednikami i potencjalnymi konsumentami. Analizowanie efektywności swojej pracy. Wsparcie dla zespołu działu handlowego (KAM-owie sieciowi i exportowi) Przygotowywanie raportów z realizacji planów sprzedażowych. Wsparcie w rozbudowie bazy nowych klientów. Wsparcie w utrzymywaniu kontaktów z kluczowymi i najważniejszymi kontrahentami.
|
-
Automatyk, Wymagania: wykształcenie średnie, praca w zespole, silne zdolności komunikacyjne, negocjacyjne, handlowe, doświadczenie na podobnym stanowisku (wiedza z zakresu automatyki). Zakres obowiązków: Projektowanie, programowanie i utrzymanie systemów automatyki maszyn. Nadzór nad maszynami przemysłowymi. Opiniowanie projektów z zakresu układów automatyki. Uczestnictwo w odbiorze i uruchamianiu maszyn. Konserwacja i naprawy urządzeń automatyki. Testy i diagnostyka systemów, wykrywanie ewentualnych usterek i zapobieganie awariom.
|
-
Brukarz, Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, chęć do pracy. Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem. Umowa na okres próbny do 3 m-cy z możliwością dalszej współpracy. Praca na terenie powiatu krotoszyńskiego.
|
-
Brygadzista / Kierownik, wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, doświadczenie w zarządzaniu grupą pracowników, umiejetność organizowania zespołu ludzi do pracy, komputer-obsługa programu MS Office, doświadczenie na podobnym stanowisku wymagane. Zakres obowiązków: bezpośredni nadzór nad realizacją zleceń produkcyjnych w oparciu o wymagania klienta, dokumentację techniczną i harmonogramy, sporządzanie raportów przygotowanie procedur i instrukcji pod konkretne zlecenia utrzymywanie ciągłości produkcji poprzez planowanie i usprawnianie procesów, Współpraca z Działem Kontroli Jakości kierowanie grupą pracowników produkcyjnych nadzór na prawidłowym prowadzeniem gospodarki magazynowej koordynację zadań i rozdzielanie obowiązków przydzielonym pracownikom utrzymanie porządku oraz dyscypliny pracy w ramach powierzonych zadań dbałość i nadzór nad powierzonym mieniem zapewnienie terminowej realizacji zleceń nadzór nad jakością wykonanych prac bieżąca współpraca z przełożonymi i innymi pracownikami. dbałość o bezpieczne środowisko pracy
|
-
cieśla budowlany, Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia Zakres obowiązków: wykonywanie prac adekwatnych do posiadanego zawodu praca w delegacji na terenie kraju godziny pracy 7-15
|
-
Copywriter, wykształcenie średnie zawodowe, umiejętność redagowania tekstów, tworzenie optymalizacyjnych treści dla wyszukiwarek internetowych SEO
Pisanie artykułów blogowych i poradników dla opiekunów zwierząt, Tworzenie opisów produktów, etykiet i treści na opakowania, Opracowywanie treści do newsletterów, reklam i postów w social mediach, Współpraca z zespołem marketingu oraz innymi działami
|
-
Dekarz, Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem okres próbny 3 m-ce praca powiat krotoszyński dojazd z Krotoszyna i z Kobylina godziny pracy 7-15
|
-
dekarz, Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia Zakres obowiązków: wykonywanie prac adekwatnych do posiadanego zawodu praca w delegacji na terenie kraju godziny pracy 7-15
|
-
Dekarz - pomocnik dekarza, Wymagania: wykształcenie bez znaczenia - może być osoba do przyuczenia, doświadczenie mile widziane, mile widziane prawo jazdy kat. B, mile widziane uprawnienie do obsługi ładowarki, brak lęku wysokości Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem, codzienny powrót, dojazdy finansowane przez pracodawcę od siedziby do miejsca wykonywania pracy praca na terenie województwa wielkopolskiego lub dolnośląskiego okres próbny do 3 m-cy z możliwością dalszej współpracy godziny pracy 8-16 oferta skierowana również dla obywateli Ukrainy
|
-
Diagnosta laboratoryjny w Pracowni Diagnostycznej, wykształcenie wyższe magisterskie, prawo wykonywania zawodu, doświadczenie w pracy w Laboratorium, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, inicjatywa w działaniu, samodzielność oraz dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, rzetelność, sumienność. Zakres obowiązków: opracowywanie, przygotowanie i wykonywanie zleconych badań, terminowe i rzetelne opisywanie wykonywanych badań laboratoryjnych. Obsługa sprzętu i aparatury medycznej będącej na wyposażeniu badać, kontrolowanie terminowości i prawidłowości wykonywanych badań.
|
-
Doradca klienta, Wymagania: wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie oraz znajomość branży (praca w banku), kultura osobista Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem, kontakt z klientem, praca Koźmin Wlkp. okres próbny do 3 m-cy z możliwością dalszej współpracy
|
-
elektronik, elektromonter, Wymagania: wykształcenie zawodowe, średnie, branżowe: elektronik, elektryk, elektromonter; zaangażowanie, kreatywność, otwartość, elastyczność w działaniu, umiejętność praktycznego "czytania" dokumentacji technicznej i schematów elektrycznych lub niskoprądowych, kat. B, mile widziane: doświadczenie, uprawnienia 1 kV, uprawnienia UDT, Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia, godziny pracy 8-16 praca na terenie powiatu krotoszyńskiego
|
-
Elektryk, Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane, mile widziane prawo jazdy kat. B, mile widziane uprawnienia do 1 kV - w przypadku braku uzyskanie ich zapewnia pracodawca Zakres obowiązków: instalacje elektryczne wewnętrzne Praca w delegacji: kraj Polska, pon.- piąt. pracodawca zapewnia dojazdy, zakwaterowanie, wyżywienie oferta skierowana również dla obywateli Ukrainy okres próbny 2 m-ce godziny pracy 8-16 pon. - piąt.
|
-
Elektryk, Wykształcenie podstawowe, znajomość rysynku technicznego, uprawnienia elektryczne. Zakres obowiązków: Okablowywanie instalacji elektrycznych: Montaż i konserwacja instalacji elektrycznych w zakładzie. Podłączanie szaf sterowniczych i paneli kontrolnych: Instalacja oraz podłączanie elementów sterowania i kontroli. Montaż tras kablowych: Ustalanie i montaż tras kablowych w zakładzie. Testy i serwisowanie urządzeń: Przeprowadzanie testów oraz serwisowanie urządzeń elektrycznych. Prace remontowe i konserwatorskie: Regularne wykonywanie prac remontowych, konserwacyjnych oraz przeglądów okresowych. Podłączanie instalacji do rozdzielni: Zapewnienie prawidłowego podłączenia instalacji elektrycznych do rozdzielni. Kompatybilność i bezpieczeństwo systemu: Zapewnienie pełnej kompatybilności i bezpieczeństwa
|
-
Elektryk, wykształcenie min. średnie, wykształcenie techniczne, min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziane uprawnienia SEP do 1kv, znajomość schematów elektrycznych, zaangażowanie, odpowiedzialność za powierzone zadania, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, stabilność zatrudnienia. Zakres obowiązków: prowadzenie czynności eksploatacyjnych maszyn i urządzeń produkcyjnych oraz urządzeń instalacji elektrycznych, naprawa oraz konserwacja instalacji sterowania w urządzeniach produkcyjnych, naprawa oraz konserwacja instalacji elektrycznych i automatycznego sterowania maszyn i urządzeń produkcyjnych a także urządzeń instalacji energoenergetycznych i energetycznych, usuwanie bieżących awarii.
|
-
elektryk, serwisant, Wymagania: wykształcenie zawodowe, średnie, branżowe w zawodach związanych z elektryką, doświadczenie z pracą z "niskimi prądami", prawo jazdy kat.B Zakres obowiązków: serwisowanie i konserwacja urządzeń alarmowych, prace elektryczne praca Krotoszyn i okolice umowa na okres próbny do 3 m-cy z możliwością dalszej współpracy godziny pracy 7-15
|
-
Farmaceuta, wykształcenie: technik farmacji, doświadczenie mile widziane, obsługa komputera, prawo jazdy kat B., komunikatywność, pozytywne nastawienie. Zakres obowiązków: sprzedaż i doradztwo, obsługa kasowa i komputerowa, wypełnianie asortymentu i składanie zamówień, dbałość o wizerunek sklepu, uczestnictwo w kontroli jakości.
|
-
fizjoterapeuta, Wymagania: wykształcenie wyższe, kierunek fizjoterapia, specjalizacja brak, prawo wykonywania zawodu Zakres obowiązków: organizacja i nadzór nad funkcjonowaniem rehabilitacji w DPS Baszków, zlecanie zabiegów rehabilitacyjnych godziny pracy 7-15
|
-
Fryzjerka, Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, znajomość podstaw fryzjerstwa Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem okres próbny 3 m-ce umowa 1/2 etatu lub 3/4 - do uzgodnienia godziny pracy wg grafiku salon czynny 9-19, soboty 8-14, pon. zamknięte
|
-
Główny księgowy, wykształcenie średnie ekonomiczne/ wyższe ekonomiczne, doświadczenie 6 lat/ 3 lata, znajomość programów księgowych i biurowych Zakres obowiązków: prowadzenie księgowości Zakładu - 5/8 etatu
|
-
Główny księgowy, wykształcenie średnie ekonomiczne/ wyższe ekonomiczne, doświadczenie 6 lat/ 3 lata, znajomość programów księgowych i biurowych Zakres obowiązków: prowadzenie księgowości MOPS - 3/8 etatu
|
-
Grafik, wykształcenie średnie zawodowe , Kreatywność i zdolność do tworzenia atrakcyjnych i angażujących projektów graficznych, biegła znajomość narzędzi graficznych, w tym Adobe CC (Photoshop, Illustrator, InDesign, mile widziana znajomość Adobe Dimension i Premiere pro), bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność
Tworzenie materiałów graficznych na potrzeby różnych platform (strona internetowa, media społecznościowe, materiały drukowane) Przygotowywanie projektów do druku, w tym ulotek, plakatów, broszur, katalogów Tworzenie i edytowanie grafik przy użyciu narzędzi z Pakietu Adobe Creative Cloud Współpraca z zespołem marketingowym w celu tworzenia spójnych i atrakcyjnych kampanii wizualnych Monitorowanie trendów w projektowaniu graficznym i dostosowywanie projektów do aktualnych standardów Angażowanie się w interakcje z zespołem, prezentowanie pomysłów i wspólne rozwiązywanie problemów Dbałość o zgodność projektów z wytycznymi brandowymi i strategią wizualną firmy
|
-
Hydraulik, wykształcenie min. zawodowe (po szkole w zawodzie hydraulik) doświadczenie mile widziane praca na terenie powiatu krotoszyńskiego
|
-
Informatyk, Wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie na stanowisku administratora sieci innym o podobnym charakterze, doświadczenie w zespole w zapewnaniu bezpieczeństwa sieci informatycznych. Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń w dziale IT (naprawy, aktualizacje, pomoc), Rozwiązywanie problemów związanych z bieżącą pracą, użytkowaniem sprzętu i oprogramowania, Przygotowanie i konfiguracja stacji roboczych do pracy, Inwentaryzacja oraz ewidencjonowanie sprzętu i oprogramowania, Diagnozowanie, raportowanie i usuwanie awarii, Bieżące utrzymanie serwerów oraz systemów informatycznych, Zapewnienie ciągłości działania usług i sieci, Monitorowanie pracy systemów informatycznych,
|
-
Inkasent, wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość obsługi terminali płatniczych, znajomość uchwały Rady Miejskiej w Krotoszynie w sprawie poboru opłaty targowe, Praca w dni targowe-wtorek i piątek.
|
-
Inżynier budownictwa/ specjalista ds zarządzania projektami, Wymagania: - wykształcenie wyższe kierunkowe, - doświadczenie kierunkowe - dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych (inwestycje na terenie całej Polski), - znajomość procedur budowlanych, prawa budowlanego i administracyjnego
Zakres obowiązków: kontrola postępu prac na etapie realizacji inwestycji, monitorowanie jakości realizacji inwestycji w Spółce
Dodatkowo do ogólnego zakresu obowiązków: Koordynacja zespołów realizujących projekty inwestycyjne w celu wyegzekwowania właściwej jakości wykonywanych robót Przygotowywanie oraz prowadzenie wizyt i audytów ze strony Inwestora (raportowanie) Postępowanie zgodnie z procedurami związanymi z zakończeniem inwestycji i oddaniem obiektów do użytkowania Ocena dokumentacji technicznej pod kątem zgodności oraz obowiązujących przepisów i norm
Dodatkowo do wymagania-oczekiwania wobec kandydatów/ inne: Odpowiedzialność za powierzone zadania Mile widziany staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej
|
-
inżynier budowy, Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne (budownictwo), doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane, znajomość przepisów prawa budowlanego, umiejętność czytania dokumentacji technicznej, dobra organizacja pracy, samodzielność, odpowiedzialność, prawo jazdy kat. B Zakres obowiązków: nadzór nad pracami budowlanymi na placu budowy, współpraca z podwykonawcami, dostawcami i inwestorem, kontrola jakości i terminowości wykonywanych prac, prowadzenie dokumentacji budowy, udział w przygotowaniu harmonogramów oraz zamówień materiałów, udział w przygotowaniu ofert do przetargów i nowych inwestycji Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia uprawnień budowlanych, pracę przy ciekawych projektach budowlanych, niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, laptop), atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia praca cała Polska godziny pracy 7-15 umowa na okres próbny do 3 m-cy z możliwością dalszej współpracy
|
-
Kelner, Wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie, obsługa kelnerska, możliwość uzyskania uprawnień pracodawcy, znajomość języka angielskiego początkujący. Zakres obowiązków: - obsługa kelnersko - barmańska gości, - serwowanie dań, - przyrządzanie i podawanie koktajli, drinków i napoi bezalkoholowych, - dbanie o porządek w miejscu pracy, - wystawianie dowodów sprzedaży.
|
-
kelner/ka, Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem godziny pracy 12-20, godziny pracy w soboty i w niedziele wg grafiku umowa na okres próbny do 3 m-cy z możliwością dalszej współpracy
|
-
Key Account - marki własne, Key Account - brandy, wykształcenie średnie zawodowe, Doświadczenie w sprzedaży z sieciami i produktami FMCG, mile widziane w branży pet food, Doświadczenie w budowaniu i utrzymywaniu długoterminowych relacji biznesowych, prawo jazdy kat B, znajomość j.angielskiego poziom wyższy średnio zaawansowany
Realizacja celów strategii dotyczącej sprzedaży produktów wraz pozyskiwaniem nowych klientów. Tworzenie i nadzorowanie polityki exportowej w firmie. Monitorowanie rynku polskiego i exportowego pod względem popytu i podaży. Organizacja i zarządzanie sprzedażą w Polsce/Europie. Budowa i organizowanie sieci sprzedaży. Tworzenie strategii sprzedażowych. Rozwijanie sieci sprzedaży. Utrzymywanie kontaktów handlowych i negocjacje z kluczowymi klientami firmy. Posprzedażowa obsługa kluczowych klientów.
|
-
Kierowca - magazynier, Wymagania: wykształcenie zawodowe lub średnie, doświadczenie mile widziane, prawo jazdy kat. B Zakres obowiązków: branża rolnicza: dostarczanie towaru, obsługa wózka widłowego, przyjmowanie i wydawanie towaru praca Baszyny
|
-
Kierowca CE, Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie, prawo jazdy kat. CE Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem praca siedziba oraz tereny prowadzonych budów na terenie kraju codzienny zjazd oferta skierowana również dla obywateli Ukrainy godziny pracy 7-15
|
-
Kierowca kat. C+E, Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, prawo jazdy kat. C +E, karta kierowcy, brak nałogów. Zakres obowiązków: transport towarów praca Polska, Niemcy, Holandia okres próbny 3 m-ce Oferta skierowana również dla obywateli Ukrainy
|
-
Kierowca kat. C+E (naczepa chłodnia), Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie, prawo jazdy kat. C+E, karta do tachografu, świadectwo kwalifikacji, aktualne badania, paszport Zakres obowiązków: transport towarów praca Polska - Anglia stałe kółka
|
-
kierowca samochodu ciężarowego, WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe lub średnie, prawo jazdy kat. CE, T, świadectwo kwalifikacji zawodowej karta kierowcy, posiadanie uprawnień z kierowaniem pojazdów powyżej 3,5 t, dyspozycyjność oraz dobra organizacja pracy Zakres obowiązków: obsługa samochodu asenizacyjnego, obsługa samochodu specjalistycznego typu śmieciarka, hakowiec, bramowiec umowa na okres próbny do 3 m-cy nienormowany czas pracy praca na terenie woj. wielkopolskiego oraz dolnośląskiego
|
-
Kierowca samochodu ciężarowego, wykształcenie zasadnicze branżowe, 1 rok praktyki w zawodzie, prawo jazdy kat C+E, ważne uprawnienia do kierowania pojazdem, karta kierowcy, mile widziane doświadczenie w zawodzie, kultura osobista i umiejętność pracy w zespole, Oferujemy: Auto przypisane do kierowcy, Terminowe wynagrodzenie zgodne z przepisami pakietu mobilności, Obowiązki: Prowadzenie pojazdu na trasach międzynarodowych, Dbanie o dokumentację i sprzęt, Załadunek i zabezpieczenie ładunku,
|
-
KIEROWCA TRANSPORTU DROGOWEGO - KATEGORII C+E, Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, prawo jazdy kategorii C+E, świadectwo kwalifikacji, karta kierowcy, mile widziane uprawnienia ADR Zakres obowiązków: • praca na terenie Polski, • prowadzenie załadunku towarów na samochody lub inne środki transportu z magazynu na podstawie dowodów rozchodowych, • przestrzeganie instrukcji eksploatacji urządzeń, konserwowanie sprzętu, zgłaszanie awarii, • dbanie o porządek i czystość pojazdu, • przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska wymaganych na stanowisku pracy. Pracodawca oferuje: • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • atrakcyjny system wynagrodzeń, • perspektywę długoletniej współpracy, • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, • możliwość przystąpienia do Ubezpieczenia Grupowego. umowa na okres próbny do 3 m-cy z możliwością dalszej współpracy oferta skierowana również dla osób niepełnosprawnych
|
-
Kierownik ds. Handlu Tradycyjnego, wykształcenie średnie zawodowe, Umiejętność analizy danych sprzedażowych i wyciągania wniosków, Znajomość rynku FMCG mile widziane doświadczenie w branży petfood, spożywczej lub pokrewnej, Komunikacja interpersonalna z elementami negocjacji, prawo jazdy kat B, samodzielność, dokładność, odporność na stres,
Zarządzanie zespołem handlowców terenowych – rekrutacja, rozwój, motywowanie i bieżące wsparcie Realizacja strategii sprzedażowej w kanale tradycyjnym i aktywne pozyskiwanie nowych klientów Udział w kształtowaniu polityki cenowej i wdrażaniu standardów negocjacyjnych Wyznaczanie i realizacja planów sprzedażowych Bieżący monitoring rynku pod względem potencjału kanału tradycyjnego, aktywności konkurencji oraz oczekiwań klientów Nadzór nad wdrożeniem narzędzi sprzedażowych i systematyczne doskonalenie pracy zespołu Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami hurtowymi i detalicznymi Współpraca z działami marketingu, planowania i logistyki w celu zapewnienia płynności operacyjnej, spójności komunikacji handlowej i wysokiej jakości obsługi klienta
|
-
Kierownik ds. marketingu (Marketing Manager), Wykształcenie średnie zawodowe, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane w branży PETFOOD), zdolności negocjacyjne, kreatywność, zarządzanie zespołem. Zakres obowiązków: Koordynacja działań marketingowych z innymi działami firmy Analiza rynku i trendów, w tym monitorowanie działań konkurencji Tworzenie i nadzorowanie budżetu marketingowego Tworzenie i koordynacja kampanii reklamowych Planowanie i realizacja strategii marketingowej Planowanie i realizacja strategii marketingowej Planowanie i realizacja strategii marketingowej Tworzenie i wdrażanie działań z zakresu marketingu internetowego Organizacja i koordynacja eventów i konferencji branżowych Tworzenie i nadzorowanie działań z zakresu analizy danych marketingowych
|
-
kierownik działu oczyszczalni ścieków, WYMAGANIA: Wykształcenie wyższe: jedno z inż. automatyk /inż. środowiska / inż. elektryk/ inż. elektronik, Staż pracy minimum 5 lat na samodzielnym stanowisku, Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office); Znajomość zagadnień ochrony środowiska, Prawo jazdy minimum kat. B, Umiejętność kierowania zespołem, Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu. Sumienność i zaangażowanie, Pełna zdolność do czynności prawnych
Pracodawca oczekuje: Uprawnienia elektryczne min. 1kV, Doświadczenie na podobnym stanowisku; Dokładność, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, Sumienność i zaangażowanie; Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, Odporność na stres, Znajomość języka obcego na poziomie komunikatywnym Uprawnienia do obsługi maszyn budowlanych, Studia podyplomowe.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków w zakresie technologii i sprzętu, a także zapewnienie ciągłości procesu oczyszczania ścieków, -Współpraca z innymi działami w celu poprawy jakości ścieków oczyszczonych i minimalizacji kosztów eksploatacyjnych, -Prowadzenie sprzedaży oraz sporządzanie zestawień sprzedaży produktów Agro Mineralu; -Dbanie o wysoką jakość produkcji produktów Agro Mineralu; -Prowadzenie ewidencji odpadów i współpraca z firmami zajmującymi się ich utylizacją, -Rozliczenia energetyczne (faktury) oraz nadzór nad prawidłowym działaniem układów pomiarowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji, -Zapewnienie ciągłości pracy urządzeń elektrycznych w zakresie działalności ZWiK (oczyszczalni, SUW, przepompownie ścieków); -Odbiór urządzeń znajdujących się na powierzonych obiektach, przeprowadzany przez Urząd Dozoru Technicznego oraz nadzór nad terminami przeglądów okresowych; -Nadzór i przeprowadzanie wymaganych przeglądów i serwisów urządzeń; -Kontrolowanie ilości niezbędnych surowców do prawidłowego funkcjonowania oczyszczalni; -Przygotowanie z zachowaniem ciągłości dostaw/usług postępowań przetargowych na przedmioty i usługi związane z zakresem obowiązków na zajmowanym stanowisku; -Wykonywanie regularnych przeglądów technicznych oraz bieżących napraw urządzeń i instalacji; -Zapewnienie prawidłowego doboru pomp; -Optymalizacja organizacji pracy oczyszczalni ścieków; -Obsługa programów i systemów komputerowych, niezbędnych do wykonywania obowiązków; -Zgłaszanie usterek i koordynacja prac serwisowych; -Nadzór nad procesem gospodarki osadami ściekowymi oraz innymi produktami ubocznymi oczyszczalni; -Nadzór nad stanem technicznym obiektu ZWiK przy ul. Słonecznej 35 w Krotoszynie oraz nad powierzonymi obiekatmi; -Dbałość o prawidłowe funkcjonowanie systemów automatyki i sterowania; -Analiza efektywności procesów technologicznych i wprowadzanie udoskonaleń; -Opracowywanie i wdrażanie nowych technologii oczyszczania; -Nadzorowanie nad systemem grzewczym oraz kontrolowanie ilości opału; -Przygotowanie postępowań przetargowych na przedmioty i usługi związane z zakresem obowiązków na zajmowanym stanowisku; -Przestrzeganie przepisów prawa dotyczących ochrony środowiska i gospodarki wodnej; -Udział w audytach i kontrolach przeprowadzanych przez organy zewnętrzne; -Aktualizacja wiedzy na temat zmian w przepisach dotyczących zajmowanego stanowiska; -Szkolenie pracowników z zakresu obsługi urządzeń i procedur technologicznych; -Nadzór nad pracą zespołu i zapewnienie przestrzegania procedur BHP; -Sporządzanie raportów do organów nadzorczych oraz dokumentacji wymaganej przez przepisy prawa; -Prowadzenie rejestrów eksploatacyjnych i archiwizacja wyników badań; -Reagowanie na awarie i inne sytuacje kryzysowe związane z funkcjonowaniem powierzonych obiektów; -Prowadzenie niezbędnej dokumentacji pomiarowe; -Sporządzanie planu pracy oczyszczalni ścieków, remontów i napraw; -Nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników warunków sanitarnych; -Rozliczanie czasu pracy podległych pracowników i terminowe przekazywanie tych informacji do działu płac; -Zgłaszanie zapotrzebowania na materiały, usługi i sprzęt; -Obsługa systemu komputerowego służącego do monitoringu i sterowania obiektami oczyszczalni; -Prowadzenie ewidencji w zakresie zużycia energii; -Zapewnienie ładu i porządku w obrębie stref bezpośrednich obiektów wodociągowych; -Zapewnienie ładu i porządku na stanowisku pracy; -Uniemożliwienie przebywania osób trzecich na powierzonych obiektach; -Przestrzeganie przepisów p.poż. i bhp zgodnie z instrukcjami oraz innych przepisów szczegółowych dotyczących eksploatacji urządzeń; -Zgłaszanie przełożonym zauważonych odchyleń; -Dbałość o powierzone mienie; -Dbałość o należyte zabezpieczenie dokumentów zawierających dane osobowe; -Dbać o dobro PGKiM Sp. z o. o. chronić jej mienie oraz zachować w tajemnicy informacje, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę; -Przestrzeganie czasu pracy ustalonego w PGKiM Sp. z o. o.; -Przestrzeganie regulaminu pracy ustalonego w PGKiM Sp. z o. o; -Udział w szkoleniach organizowanych przez PGKiM Sp. z o. o.; -Wykonywanie innych zadań związanych z działalnością PGKiM Sp. z o.o. wynikających z aktualnych potrzeb zleconych przez bezpośrednich przełożonych.
Praca ZWIK ul. Słoneczna, 63-700 Krotoszyn godziny pracy 7-15
|
-
kierownik działu stacji uzdatniania wody, WYMAGANIA: Wykształcenie wyższe: inż. automatyk, Staż pracy minimum 5 lat na samodzielnym stanowisku, Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office); Znajomość zagadnień ochrony środowiska, Prawo jazdy minimum kat. B, Umiejętność kierowania zespołem, Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu. Sumienność i zaangażowanie, Pełna zdolność do czynności prawnych
Pracodawca oczekuje: Uprawnienia elektryczne min. 1kV, Doświadczenie na podobnym stanowisku; Dokładność, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, Sumienność i zaangażowanie; Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, Odporność na stres, Znajomość języka obcego na poziomie komunikatywnym Uprawnienia do obsługi maszyn budowlanych, Studia podyplomowe.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Nadzór i organizacja pracy w zakresie funkcjonowania Stacji Uzdatniania Wody w Baszynach Chwaliszewie, Raciborowie i Zdunach oraz Pompowniach Wody w Biadkach i Jasnym Polu, a także zapewnienie ciągłości procesu produkcji wody w wymaganym składzie; -Nadzór i współpraca z laboratorium chemicznym w zakresie jakości produkowanej wody; -Nadzorowanie prawidłowości procesów technologicznych na: owarstwach wodonośnych, ujęć wód głębinowych i zarządzanie odwiertami studni głębinowych; oustalenia stref ochronnych ujęć wody; opozwoleń wodnoprawnych; -Obsługa programów i systemów komputerowych, niezbędnych do wykonywania obowiązków; -Zgłaszanie usterek i koordynacja prac serwisowych; -Dbałość o prawidłowe funkcjonowanie systemów automatyki i sterowania; -Analiza efektywności procesów technologicznych i wprowadzanie udoskonaleń; -Opracowywanie i wdrażanie nowych technologii wydobycia i uzdatniania wody, -Nadzór nad stanem technicznym powierzonych obiektów; -Nadzorowanie nad systemem grzewczym oraz kontrolowanie ilości opału; -Odbiór urządzeń znajdujących się na powierzonych obiektach, przeprowadzany przez Urząd Dozoru Technicznego oraz nadzór nad terminami przeglądów okresowych; -Kontrolowanie ilości niezbędnych surowców do prawidłowego funkcjonowania oczyszczalni; -Przygotowanie postępowań przetargowych na przedmioty i usługi związane z zakresem obowiązków na zajmowanym stanowisku; -Przestrzeganie przepisów prawa dotyczących ochrony środowiska i gospodarki wodnej; Udział w audytach i kontrolach przeprowadzanych przez organy zewnętrzne; -Aktualizacja wiedzy na temat zmian w przepisach dotyczących zajmowanego stanowiska; -Szkolenie pracowników z zakresu obsługi urządzeń i procedur technologicznych; -Nadzór nad pracą zespołu i zapewnienie przestrzegania procedur BHP; -Sporządzanie raportów do organów nadzorczych oraz dokumentacji wymaganej przez przepisy prawa; -Prowadzenie rejestrów eksploatacyjnych i archiwizacja wyników badań; -Reagowanie na awarie i inne sytuacje kryzysowe związane z funkcjonowaniem powierzonych obiektów; -Prowadzenie niezbędnej dokumentacji pomiarowe; -Sporządzanie planu pracy SUW, pompowni oraz planu remontów i napraw; Nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników warunków sanitarnych; -Rozliczanie czasu pracy podległych pracowników i terminowe przekazywanie tych informacji do działu płac; -Przestrzeganie technologicznych czynności w zakresie eksploatacji stacji uzdatniania wody, ujęć oraz sieci wodociągowych; -Zgłaszanie zapotrzebowania na materiały, usługi i sprzęt; -Obsługa systemu komputerowego służącego do monitoringu i sterowania obiektami wodociągowymi; -Prowadzenie ewidencji w zakresie produkcji wody, zużycia energii; -Zapewnienie ładu i porządku w obrębie stref bezpośrednich obiektów wodociągowych; -Zapewnienie ładu i porządku na stanowisku pracy; -Uniemożliwienie przebywania osób trzecich na powierzonych obiektach; -Przestrzeganie przepisów p.poż. i bhp zgodnie z instrukcjami oraz innych przepisów szczegółowych dotyczących eksploatacji urządzeń; -Zgłaszanie przełożonym zauważonych odchyleń; -Dbałość o powierzone mienie; -Dbałość o należyte zabezpieczenie dokumentów zawierających dane osobowe; -Dbać o dobro PGKiM Sp. z o. o. chronić jej mienie oraz zachować w tajemnicy informacje, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę; -Przestrzeganie czasu pracy ustalonego w PGKiM Sp. z o. o.; -Przestrzeganie regulaminu pracy ustalonego w PGKiM Sp. z o. o; -Udział w szkoleniach organizowanych przez PGKiM Sp. z o. o.; -Wykonywanie innych zadań związanych z działalnością PGKiM Sp. z o.o. wynikających z aktualnych potrzeb zleconych przez bezpośrednich przełożonych.
Praca ZWIK ul. Słoneczna, 63-700 Krotoszyn godziny pracy 7-15
|
-
Kierownik Mechaników, Wykształcenie średnie zawodowe, doświadczenie doświadczenie na stanowisku technicznym w firmie produkcyjnej, zarządzanie zespołem, umiejętność tworzenia efektywnych zespołów, motywowania i rozwijania pracowników
Codzienna organizacja i rozliczanie czasu pracy podległego zespołu Odpowiedzialność za bieżącą realizację zadań działu utrzymania ruchu i osiąganie wyznaczonych celów Przygotowywanie standardów i instrukcji pracy Analiza danych oraz przyczyn źródłowych awarii Proponowanie i realizacja usprawnień pracy zespołu i maszyn Udział w spotkaniach z dostawcami maszyn i wyposażenia Współpraca z dostawcami części zamiennych Udział w warsztatach optymalizacyjnych Odbiory maszyn i linii produkcyjnych
|
-
Kierownik/brygadzista, Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, doświadczenie w zarządzaniu grupą pracowników, komputer-obsługa programu MS Office, umiejętność rozwiązywania konfiktów, umiejętność organizowania pracy zespołu i egzekwowania wykonywania zadań. Zakres obowiązków: bezpośredni nadzór nad realizacją zleceń produkcyjnych w oparciu o wymagania klienta, dokumentację techniczną i harmonogramy, sporządzanie raportów przygotowanie procedur i instrukcji pod konkretne zlecenia utrzymywanie ciągłości produkcji poprzez planowanie i usprawnianie procesów, Współpraca z Działem Kontroli Jakości kierowanie grupą pracowników produkcyjnych nadzór na prawidłowym prowadzeniem gospodarki magazynowej koordynację zadań i rozdzielanie obowiązków przydzielonym pracownikom utrzymanie porządku oraz dyscypliny pracy w ramach powierzonych zadań dbałość i nadzór nad powierzonym mieniem zapewnienie terminowej realizacji zleceń nadzór nad jakością wykonanych prac bieżąca współpraca z przełożonymi i innymi pracownikami.
|
-
Koordynator ds. wsparcia zespołu handlowego – branża Pet Food, wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, mile widziane doświadczenie w pracy z działem sprzedaży lub obsługi klienta, znajomość języka angielskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem. • koordynacja pracy zespołu handlowego, • wsparcie w organizacji działań sprzedażowych i marketingowych, • kontakt z klientami i partnerami firmy, • przygotowywanie raportów, zestawień i dokumentów handlowych, • usprawnianie procesów współpracy między działami
|
-
kosztorysant, Wymagania: - wykształcenie min. średnie, - zaangażowanie, - odpowiedzialność za powierzone zadania, - zdolność kreowania usprawniających rozwiązań. Zakres obowiązków: - opracowywanie kosztorysów budowlanych, - sporządzanie przedmiarów robót, - udział w szacowaniu budżetu na podstawie projektów koncepcyjnych, budowlanych, wykonawczych, - uczestnictwo w negocjacjach z wykonawcami oraz dostawcami, - weryfikacja kosztorysu powykonawczego. Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia. godziny pracy 8-16
|
-
Księgowy/Księgowa, Wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe 1 rok, samodzielność, dokładność, odporność na stres, komputer-obsługa programu MS Office, prowadzenie spraw rachunkowo-finansowych, znajomość programów ksiegowych Rewizor GT będzie dodatkowym atutem. Zakres obowiązków: - sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, - dekretowanie i księgowanie dokumentów w terminie pozwalającym na dokonanie rozliczeń podatkowych, - prowadzenie ewidencji środków trwałych i naliczanie ich amortyzacji, - sprawdzanie i uzgadnianie prawidłowości zapisów na kontach księgowych, - sporządzanie i weryfikacja deklaracji podatkowych oraz sprawozdań dla instytucji zewnętrznych, - przygotowywanie sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat), - współpraca z innymi działami firmy w ramach wykonywanych obowiązków
|
-
KUCHARZ, Wymagania: wykształcenie zawodowe - kucharz, doświadczenie mile widziane Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem praca na okres próbny do 3 m-cy z możliwością dalszej współpracy godziny pracy 12.00-20.00, godziny pracy w soboty i w niedziele wg grafiku
|
-
Lekarz Neonatolog Oddział Noworodkowy, wykształcenie: tytuł specjalisty w dziedzinie neonatologii lub w trakcie specjalizacji w dziedzinie neonatologii aktualne prawo wykonywania zawodu, mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie udzielania świadczeń medycznych, umiejętności interpersonalne połączone z wysoką kulturą osobistą, umiejętność organizacji pracy własnej, Zakres obowiązków: świadczenie usług medycznych zgodnie z zajmowanym stanowiskiem
|
-
Ładowacz nieczystości, WYMAGANIA: wykształcenie: minimum zawodowe lub średnie, prawo jazdy kategorii B, sumienność, dokładność, brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania prac na podanym stanowisku
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - wystawianie i odnoszenie pojemników na śmieci w wyznaczone miejsca - uruchamianie urządzeń śmieciarki pod nadzorem kierowcy
|
-
malarz budowlany, Wymagania: wykształcenie i doświadcznie bez znaczenia Zakres obowiązków: wykonywanie prac adekwatnych do posiadanego zawodu praca w delegacji na terenie kraju godziny pracy 7-15
|
-
Marketing - Event Manager, Wymagania: wykształcenie średnie branżowe, kreatywność, komunikacja interpersonalna z elementami negocjacji, umiejętność pracy pod presją czasu, mile widziane umiejętności obsługi programów graficznych (pakiet Adobe), znajomość branży targowej i jej specyfiki. Zakres obowiązków: Planowanie i przygotowywanie udziału naszej firmy w targach branżowych. Aktywne wyszukiwanie nowych targów oraz innych wydarzeń branżowych. Organizację i koordynację wydarzeń poza targowych (np. konferencje, spotkania, imprezy towarzyszące, wydarzenia tematyczne). Nadzór nad budżetem oraz harmonogramem wydarzeń. Ścisłą współpracę z zespołem marketingowym oraz działem sprzedaży w celu maksymalizacji efektów udziału w wydarzeniach. Budowanie relacji z partnerami i organizatorami wydarzeń.
|
-
Mechanik / Pomocnik Mechanika, Wykształcenie średnie zawodowe, techniczne, prawo jazdy kat. B, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, Zakres obowiązków: Diagnoza i naprawa usterek (mechanicznych, hydraulicznych, elektrycznych), wymiana olejów, filtrów, części, przeglądy, konserwacja maszyn i pojazdów, dokumentacja napraw i kontrola magazynu części
|
-
mechanik maszyn, Wymagania: wykształcenie kierunkowe - co najmniej zasadnicze zawodowe techniczne, mile widziane doświadczenie na stanowisku mechanik, posługiwanie się elektronarzędziami i narzędziami ślusarskimi, znajomość mechanizmów, wiedza techniczna z mechaniki, pneumatyki, hydrauliki, znajomość zasad czytania rysunku technicznego Pracodawca oferuje: umowę o pracę, stabilne wynagrodzenie, świadczenia pracownicze, szansę rozwoju, premii, nauki, kwalifikacji, pracę w miłej atmosferze Zakres obowiązków: naprawa maszyn i urządzeń umowa na okres próbny do 3 m-cy z możliwością dalszej współpracy godziny pracy 6-14, 14-22
|
-
Mechanik samochodowy, Wymagania: wykształcenie zawodowe, doświadczenie mile widziane Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem umowa na okres próbny do 3 m-cy z możliwością przedłużenia godziny pracy: 8-16
|
-
MECHANIK SAMOCHODOWY, Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, może być osoba do przyuczenia Zakres obowiązków: naprawa pojazdów samochodowych oferta skierowana również dla obywateli Ukrainy
|
-
Mechanik samochodowy, Wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe, doświadczenie min. 1 rok, prawo jazdy kat. B Zakres obowiązków: naprawa pojazdów samochodowych umowa na okres próbny 3 m-ce godziny pracy 8-16
|
-
Mechanik/Elektromechanik, Wykształcenie podstawowe-kierunkowe, sprawdzanie stanu technicznego podzespołów oraz elementów maszyn i urządzeń linii produkcyjnych Zakres obowoiązków: lokalizowanie, a następie usuwanie awarii/uszkodzeń maszyn i urządzeń linii produkcyjnych montaż i demontaż maszyn i urządzeń prace serwisowe maszyn i urządzeń
|
-
Młodszy analityk finansowy, wykształcenie minimum średnie, doświadczenie bez znaczenia, zaangażowanie, odpowiedzialność za powierzone zadania. Zakres obowiązków: analiza danych pochodzących z różnych źródeł; rozliczanie comiesięcznych wyników firmy, linii biznesowych i PKI działów, opracowywanie planów i prognoz dla grupy kapitałowej. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, praca w dynamicznie rozwijającej się organizacji, stabilność zatrudnienia.
|
-
Młodszy specjalista do spraw kontrolingu personalnego, Wymagania: wykształcenie min. średnie, zaangażowanie, odpowiedzialność za powierzone zadania, podstawowa obsługa MS Office Zakres obowiązków: przygotowywanie cyklicznych raportów dot. wynagrodzeń, zatrudnienia w Grupie Dino. Dodatkowo do ogólnego zakresu obowiązków: -Przygotowywanie raportów ad hoc na podstawie danych kadrowo-płacowych -Monitorowanie wskaźników rotacji, absencji itp. -Wsparcie analityczne w projektach związanych z tematyką kadrowo-płacową
Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia.
godziny pracy 8.00-16.00
|
-
młodszy specjalista ds. instalacji niskoprądowych, Wymagania: - wykształcenie min. średnie, - umiejętność rzetelnego i systematycznego dokumentowania przebiegu realizacji zleceń, - zaangażowanie, - kreatywność, otwartość, elastyczność w działaniu, - umiejętność praktycznego "czytania" dokumentacji technicznej i schematów elektrycznych lub niskoprądowych Zakres obowiązków: - organizacja i zarządzanie zleceniami instalacji niskoprądowych realizowanymi przez firmy wykonawcze, - nadzór bezpośredni nad poprawną realizacją zleceń, - nadzór nad terminową realizacją zleceń, montażu instalacji i uruchomieniem urządzeń z zakresu systemów, niskoprądowych, - pozyskiwanie wstępnych ofert, Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia. godziny pracy 8-16
|
-
Młodszy specjalista ds. utrzymania ruchu, Wykształcenie min. średnie zakres obowiązków: udział w przygotowywaniu planów remontowych
Dodatkowo do ogólnego zakresu obowiązków: Nadzór nad odbiorami robót oraz rozliczaniem zadań remontowych i inwestycyjnych Monitorowanie oraz nadzorowanie stosowanych rozwiązań przy zgłaszanych usterkach Tworzenie dokumentacji technicznej i instrukcji eksploatacji urządzeń Optymalizacja i wdrażanie nowych rozwiązań
Dodatkowo do wymagania-oczekiwania wobec kandydatów/ Umiejętności i uprawnienia: Znajomość zagadnień m.in. z zakresu budownictwa, ciepłownictwa, wentylacji oraz energetyki cieplnej
Dodatkowo do wymagania-oczekiwania wobec kandydatów/ inne: Samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków Kreatywne podejście do rozwiązywania możliwych problemów Zaangażowanie Odpowiedzialność za powierzone zadania
|
-
monter instalacji sanitarnych i c.o., Wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe, prawo jazdy kat. B Zakres obowiązków: wykonywanie instalacji c.o. wod.- kan. gazowych montaż klimatyzacji praca do 100 km, codzienny powrót godziny pracy 6-14
|
-
MONTER MEBLI, wykształcenie zawodowe, obsługa elektronarzędzi. Zakres obowiązków: SKŁADANIE MEBLI W CAŁOŚĆ Z ELEMENTÓW SKŁADOWYCH NA PODSTAWIE OPISÓW I RYSUNKÓW
|
-
Monter nawierzchni torowych, Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, prawo jazdy kat. B mile widziane Zakres obowiązków: montowanie nawierzchni torowych. Praca w delegacji od poniedziałku do piątku, pracodawca zapewnia w delegacji zakwaterowanie i wyżywienie, weekend wolny okres próbny 3 m-ce z możliwością dalszej współpracy oferta skierowana również dla obywateli Ukrainy godziny pracy 7-15 pon. - piąt.
|
-
Monter sieci wodno- kanalizacyjnych, Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, osoba do przyuczenia, mile widziane prawo jazdy kat. B Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem praca: powiat krotoszyński + sąsiednie powiaty okres próbny 3 m-ce, dalej na czas nieokreślony
|
-
murarz, Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia Zakres obowiązków: wykonywanie prac adekwatnych do posiadanego zawodu praca w delegacji na terenie kraju godziny pracy 7-15
|
-
murarz-tynkarz, Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia Zakres obowiązków: wykonywanie prac adekwatnych do posiadanego zawodu praca w delegacji na terenie kraju godziny pracy 7-15
|
-
NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA, Wymagania: wykształcenie - mgr edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna, mile widziane doświadczenie Zakres obowiązków: prowadzenie zajęć, dbanie o bezpieczeństwo, współpraca z rodzicami umowa na czas nieokreślony 35 h/tydzień, godziny pracy 7.00-14.00
|
-
Nauczyciel przedszkola, Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe, doświadczenie mile widziane Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem okres próbny 3 m-ce Oferta przeznaczona również dla osób niepełnosprawnych.
|
-
Operator giętarki, Wymagania: wykształcenie minimum zawodowe, doświadczenie w branży ślusarskiej Zakres obowiązków: obsługa maszyny do gięcia blach, znajomość prac ślusarskich umowa na okres próbny do 3 m-cy z możliwością dalszej współpracy
|
-
OPERATOR KOPARKI, Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie, uprawnienia Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem praca teren budowy do 100 km od siedziby firmy codzienny powrót, pracodawca zawozi pracowników spod siedziby firmy oferta skierowana również dla obywateli Ukrainy - wymagana komunikatywna znajomość j. polskiego okres próbny 3 m-ce godziny pracy 7-15
|
-
Operator koparki jednonaczyniowej, wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie w obsłudze koparki jednonaczyniowej. Praca na terenie budowy - codzienny zjazd. Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem
|
-
Operator koparko-ładowarki, Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie, uprawnienia na koparko - ładowarkę Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem praca Krotoszyn godziny pracy 07.00-15.00
|
-
Operator maszyn, wymagania: wykształcenie bez znaczenia, zdolności manualne, zaangażowanie w wykonywanie obowiązków, praca w zespole, mile widziane doświadczenie w obsłudze maszyn produkcyjnych. Zakres obowiązków: Obsługa maszyn produkcyjnych. Kontrola jakości produktu. Prowadzenie dokumentacji produkcyjnej. Prace porządkowe i serwisowe. Realizacja zleceń produkcyjnych. Utrzymanie maszyn w dobrym stanie technicznym. Praca zgodnie z wymaganiami jakościowymi i ilościowymi. Obsługa narzędzi pomiarowych. Praca w zespole. Dbanie o porządek na stanowisku pracy
|
-
Operator maszyn, operator produkcji, Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia Zakres obowiązków: obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych, bieżąca kontrola jakości produktu, nadzór nad przebiegiem procesu, realizacja planów produkcyjnych, przestrzeganie przepisów BHP trzy zmiany 4 brygady praca tymczasowa oferta skierowana również dla obywateli Ukrainy - j. polski komunikatywny
|
-
Operator maszyn produkcyjnych, Obsługa maszyn produkcyjnych zgodnie z parametrami wydajnościowymi i jakościowymi, Realizacja planu produkcji, Kontrola jakości produkowanych wyrobów, Utrzymywanie prawidłowego stanu technicznego maszyn i urządzeń, Prowadzenie dokumentacji produkcyjnej, Praca w zespole i współpraca z kolegami, Dbanie o porządek na stanowisku pracy
|
-
operator walca drogowego do 18 t, Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, uprawnienia do obsługi walca drogowego do 18 t Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem praca powiat krotoszyński godziny pracy 07.00-15.00
|
-
Operator wózka widłowego, wykształcenie podstawowe, kurs - operator wózka widłowego, doświadczenie na stanowisku operatora wózka widłowego Zakres obowiązków: załadunek i rozładunek towarów; sortowanie, przemieszczanie produktów; obsługa wózków widłowych; dbanie o powierzony sprzęt; rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań; współpraca z innymi pracownikami
|
-
pedagog specjalny, Wymagania: wykształcenie wyższe - pedagog specjalny, doświadczenie w pracy z dziećmi, umiejętność opracowywania zaleceń i programów terapeutycznych, pasja do wykonywanego zawodu Zakres obowiązków: prowadzenie terapii indywidualnej i grupowej, monitorowanie postępów, prowadzenie dokumentacji specjalisty umowa na 1 rok oferta skierowana również dla osób niepełnosprawnych godziny pracy do ustalenia
|
-
Piekarz, wykształcenie: mile widziane zawodowe-piekarz, może być osoba do przyuczenia. Zakres obowiązków zgodny ze stanowiskiem. Praca w godzinach nocnych. Praca również
|
-
PIELĘGNIARKA, Wymagania: wykształcenie średnie bądź wyższe, kierunek pielęgniarstwo, specjalizacja brak, prawo wykonywania zawodu Zakres obowiązków: pielęgnowanie dorosłych mieszkańców, udzielanie mieszkańcom pierwszej pomocy w nagłych przypadkach, wykonywanie zabiegów zleconych przez lekarza godziny pracy 7-16, 19-7
|
-
Pielęgniarka Oddziałowa Oddziału Dziecięcego, Wykształcenie mgr pielęgniarstwa i tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa, prawo wykonywania zawodu, doświadczenie 5 lat w podmiocie leczniczym udzielającym całodobowo świadczeń zdrowotnych, komunikacja w zespole, umiejętność planowania i organizowania, umiejętność rozwiązywania konfliktów. Konkurs na stanowisko Pielęgniarka Oddziałowa Oddziału Dziecięcego. Zakres obowiązków: organizowanie i zarządzanie pracą podległego zespołu, sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem pracy przez personel medyczny. Praca SPZOZ Krotoszyn-Oddział Dziecięcy
|
-
Pielęgniarka Oddziałowa Oddziału Rehabilitacyjnego z Pododdziałem Rehabilitacji Neurologicznej, Wykształcenie mgr pielęgniarstwa i tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa, prawo wykonywania zawodu, doświadczenie 5 lat w podmiocie leczniczym udzielającym całodobowo świadczeń zdrowotnych, komunikacja w zespole, umiejętność planowania i organizowania, umiejętność rozwiązywania konfliktów. Konkurs na stanowisko Pielęgniarka Oddziałowa Oddziału Oddziału Rehabilitacyjnego z Pododdziałem Rehabilitacji Neurologicznej. Zakres obowiązków: organizowanie i zarządzanie pracą podległego zespołu, sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem pracy przez personel medyczny. Praca Szpital Koźmin Wielkopolski Oddział Rehabilitacji z Pododdziałem Rehabilitacji Neurologicznej.
|
-
Planista produkcji, wykształcenie średnie zawodowe, Znajomość narzędzi i metod planowania produkcji, Znajomość procesów planowania produkcji oraz narzędzi wspomagających, umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość j.angielskiego w st. średniozaawansowanym,
Opracowywanie planów produkcyjnych Monitorowanie postępu produkcji Monitorowanie i aktualizacja harmonogramów produkcji Współpraca z zespołem produkcji, technologii, magazynem i działem sprzedaży Rozwiązywanie potencjalnych problemów związanych z produkcją Zarządzanie dokumentacją związaną z planowaniem produkcji
|
-
pomoc kuchenna, Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane, chęć do pracy Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem praca na okres próbny do 3 m-cy z możliwością dalszej współpracy godziny pracy 12.00-20.00, godziny pracy w soboty i w niedziele do uzgodnienia
|
-
pomocnik budowlany, Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia Zakres obowiązków: wykonywanie prac adekwatnych do posiadanego zawodu praca w delegacji na terenie kraju godziny pracy 7-15
|
-
Pracownik biurowy w dziale magazynu, wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, możliwość przyuczenia. Zakres obowiązków: prace biurowe, obsługa word/excel
|
-
pracownik budowlany, Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie pracownik budowlany Umiejętności: praca z elektronarzędziami, maszynami budowlanymi Zakres obowiązków: prace związane z wylewaniem posadzek żywicznych. praca cała Polska.
|
-
Pracownik budowlany, Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane, mile widziane prawo jazdy kat. B Zakres obowiązków: prace w budownictwie ogólnym praca również w delegacji, cała Polska okres próbny godziny pracy 7.00-15.00
|
-
pracownik budowlany/malarz/płytkarz, Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, wymagane doświadczenie w branży budowlanej, umiejętność malowania i wykonywania prac wykończeniowych Zakres obowiązków: prace ogólnobudowlane, prace wykończeniowe, malowanie okres próbny do 3 m-cy z możliwością przedłużenia oferta skierowana również dla obywateli Ukrainy praca powiat krotoszyński, pracodawca zapewnia dojazd spod siedziby firmy (ul. Ludowa 19) do miejsca wykonywania pracy i powrót do siedziby godziny pracy 8-16
|
-
PRACOWNIK BUDOWNICTWA WODNO - KANALIZACYJNEGO, Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie w pracy w terenie przy sieciach - kanalizacja, woda, mile widziane prawo jazdy kat. B Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem praca w terenie do 100 km od siedziby, codzienny powrót pracodawca zapewnia dojazd spod siedziby firmy do miejsca pracy okres próbny do 3 m-cy z możliwościa dalszej współpracy oferta skierowana również dla obywateli Ukrainy - j. polski początkujący godziny pracy 07.00-15.00
|
-
Pracownik do działu rozwoju i badań, Wymagania:wykształcenie średnie zawodowe, samodzielność, dokładność, odporność na stres, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, doświadczenie w obszarze produkcji żywności lub technologii żywności, praktyczna znajomość technologii żywności oraz procesów dotyczących opracowywania nowych produktów. Zakres obowiązków: · Rozwój nowych produktów w zakresie m.in. opracowywania receptur, określania parametrów procesów i produktów; · Wskazywanie kierunków rozwoju produktów, śledzenie trendów dotyczących rozwoju produktów i technologii; · Określanie kierunków optymalizacji produktów i doskonalenie istniejącego portfolio produktowego (w tym nadzór nad przeprowadzaniem procesów optymalizacyjnych); · Podejmowanie działań w zakresie ciągłego doskonalenia istniejącego portfolio produktowego oraz optymalizacji produktów; · Przeprowadzanie testów w warunkach laboratoryjnych i na linii produkcyjnej; · Przeprowadzanie testów w zakresie surowców i badania ich wpływu na cechy produktów; · Przygotowywanie podsumowań i wniosków z przeprowadzonych testów i badań · Prowadzenie dokumentacji projektowej
|
-
Pracownik do sprzątania pomieszczeń biurowych, wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, brak nałogów, kultura osobista Zakres obowiązków: odkurzanie, mycie okien, mycie biurek.
|
-
Pracownik działu nadzoru inwestycji, Wymagania: wykształcenie wyższe - inżynieria środowiska lub pokrewne, doświadczenie mile widziane, prawo jazdy kat. B, mile widziane uprawnienia z branży budowlanej i sanitarnej Zakres obowiązków: - analizowanie dokumentacji technicznej i projektowej, - praca przy organizacji inwestycji z branży wodno - kanalizacyjnej, - nadzór nad prowadzonymi robotami, - realizacja procesu zamówień, - współpraca z ekipami budowlanymi. godziny pracy 8-16 okres próbny do 3 m-cy z możliwością dalszej współpracy
|
-
Pracownik fizyczny, Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, prawo jazdy kat. B, j. polski komunikatywny Zakres obowiązków: koszenie trawy na farmach fotowoltaicznych. praca cały kraj, delegacje dojazd do siedziby firmy na własny koszt, z siedziby do miejsca pracy pracodawca zapewnia samochód służbowy umowa na okres próbny do 3 m-cy z możliwością dalszej współpracy oferta skierowana również dla obywateli Ukrainy
|
-
Pracownik Linii Produkcyjnej, wymagania: wykształcenie bez znaczenia, zaangażowanie, dyspozycyjność, sumienność, umiejetność pracy w zespole. Zakres obowiązków: Realizacja zadań zgodnie z planem produkcyjnym: Wykonywanie zadań produkcyjnych zgodnie z ustalonym harmonogramem. Zgłaszanie awarii: Informowanie o awariach urządzeń i maszyn znajdujących się na hali produkcyjnej. Dbanie o jakość produkowanych towarów: Zapewnienie odpowiedniej jakości wyrobów poprzez przestrzeganie norm jakości. Obsługa maszyn i narzędzi: Praca na maszynach produkcyjnych oraz obsługa narzędzi. Przestrzeganie norm jakości: Stosowanie się do wytycznych jakościowych podczas procesu produkcji. Utrzymywanie porządku: Dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy.
|
-
Pracownik linii produkcyjnej, Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem O przyjęcie do pracy mogą aplikować osoby zamieszkałe na terenie powiatu krotoszyńskiego, za wyjątkiem miasta Sulmierzyce.
|
-
Pracownik ogólnobudowlany, Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, wymagane doświadczenie w branży budowlanej. Praca: Krotoszyn i okolice w promieniu 30 km. Zakres obowiązków: prace budowlane
|
-
pracownik ogólnobudowlany, Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane, mile widziane prawo jazdy kat. B Zakres obowiązków: prace wykończeniowe Praca w delegacji: kraj Polska, pon.- piąt. oferta skierowana również dla obywateli Ukrainy okres próbny 2 m-ce godziny pracy 8-16 pon. - piąt.
|
-
Pracownik Ogólnobudowlany - Płytkarz/Murarz, Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, umiejętność czytania rysunku technicznego, samodzielność w działaniu, prawo jazdy kat B, doświadczenie w pracy na stanowisku murarza lub płytkarza. Zakres obowiązków: Wykonywanie prac murarskich i wykończeniowych na terenie zakładu, Układanie płytek (ściennych i podłogowych), Prace rozbiórkowe, tynkarskie oraz drobne naprawy budowlane, Współpraca z zespołem technicznym i innymi działami firmy.
|
-
Pracownik ogólnobudowlany lub cieśla szalunkowy lub zbrojarz lub murarz, Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia - osoba do przyuczenia, chęć do pracy Zakres obowiązków: praca na budowie lub prace ciesielskie lub zbrojarskie lub murarskie umowa na okres próbny 3 m-ce z możliwością dalszej współpracy praca w delegacji cały kraj lub codzienny zjazd nienormowany czas pracy praca również dla obywateli Ukrainy
|
-
Projektant/ Asystent projektanta branży drogowej/ konstrukcyjnej/ instalacji elektrycznych/ instalacji sanitarnych, Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe, komunikatywność, odpowiedzialność za powierzone zadania, znajomość programu AutoCad Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji projektowej, nadzór procesu uzgodnień, wykonywanie rysunków w programie CAD Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia. okres próbny do 3 m-cy godziny pracy 8.00-16.00
|
-
Przedstawiciel handlowy w cukierni, wykształcenie średnie, doświadczenie w sprzedaży produktów spożywczych. Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem
|
-
Psycholog, wykształcenie wyższe magisterskie kierunkowe, przygotowanie pedagogiczne. Zakres obowiązków: praca z dziećmi przedszkolnymi
|
-
Psycholog, wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia, doświadczenie mile widziane, zaświadczenie o niekaralności, posiada umiejętność prowadzenia rozmów wspierających z uczniami, rodzicami i nauczycielami. Zakres obowiązków: diagnozowanie uczniów. Rozmowy. Współpraca z Radą Pedagogiczną. Wymiar czasu pracy 11/22
|
-
Psycholog, Wymagania: wykształcenie wyższe mgr kierunkowe, doświadczenie bez znaczenia, przygotowanie pedagogiczne Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem pensum 8/22
|
-
psycholog, Wymagania: studia psychologia, doświadczenie w pracy z dziećmi, umiejętność zrozumienia potrzeb dzieci i łatwość nawiązywania kontaktu z dziećmi, empatia, wyrozumiałość, pasja do wykonywanego zawodu Zakres obowiązków: prowadzenie konsultacji psychologicznych dot. dzieci, prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych, prowadzenie dokumentacji specjalisty umowa na 1 rok oferta skierowana również dla osób niepełnosprawnych godziny pracy do ustalenia
|
-
Recepcjonista, wykształcenie min. średnie, doświadczenie mile widziane, znajomość j.angielskiego w stopniu komunikatywnym, j. niemiecki w st. początkującym, wysoka kultura osobista, miła aparycja - obsługa recepcyjna gości, - prowadzenie procedury meldunkowej, - przyjmowanie i rozliczanie rezerwacji, - wystawianie dowodów sprzedaży.
|
-
referent ds. rozliczeń, Wymagania: wykształcenie min. średnie, odpowiedzialność za powierzone zadania, zaangażowanie Zakres obowiązków: kontrola wpłat utargów sklepowych i poprawność sald kasowych, rozliczanie marketów, weryfikacja różnic ilościowych Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia. godziny pracy 7.30-15.30 okres próbny 3 m-ce
|
-
Sekretarka, wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, dobra organizacja, sumienność, punktualność. Zakres obowiązków: obsługa firmowej poczty elektronicznej, wysyłanie, odbieranie poczty tradycyjnej, przygotowywanie dokumentów, przygotowywanie spotkań, zebrań
|
-
Specjalista ds. badań rynku i rozwoju marki – branża Pet Food, wykształcenie średnie ogólonokształcące, znajomość języka angielskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem, mile widziane doświadczenie w podobnej pracy, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia
- analiza rynku i konkurencji, -wsparcie w tworzeniu strategii marketingowej, -udział w projektach związanych z rozwojem marki, -przygotowywanie raportów i propozycji działań marketingowych.
|
-
Specjalista ds. BHP, wykształcenie wyższe, o profilu powiązanym z Bezpieczeństwem i Higieną Pracy, wiedza oraz umiejętność oceny i zarządzania ryzykiem w obszarze BHP, komunikatywność
kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP, udział w przygotowywaniu analiz stanu BHP wraz z propozycjami usprawnień technicznych i organizacyjnych, opiniowanie dokumentacji technicznej związanej z modernizacją miejsca pracy z uwzględnieniem rozwiązań poprawiających BHP, analiza oceny ryzyka zawodowego w procesach pracy,przedstawianie wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy,tworzenie i opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących BHP na poszczególnych stanowiskach pracy doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad BHP, prowadzenie rejestrów i dokumentacji dotyczących wypadków przy pracy, chorób zawodowych oraz pomiarów czynników szkodliwych
|
-
Specjalista ds. dofinansowań, Wykształcenie wyższe, doświadczenia w pozyskiwaniu i rozliczaniu środków zewnętrznych (np. z UE, funduszy rządowych lub grantów). Umiejętność redagowania dokumentów aplikacyjnych i przygotowywania budżetów projektowych. Monitorowanie dostępnych źródeł finansowania (fundusze unijne, krajowe, regionalne, programy grantowe, tarcze pomocowe itp.). Zakres obowiązków: Analiza wytycznych konkursowych i ocena możliwości pozyskania dofinansowania dla projektów firmy/organizacji. Przygotowywanie i składanie wniosków o dofinansowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymogami formalnymi. Współpraca z działami merytorycznymi w zakresie przygotowania opisów projektów, budżetów i harmonogramów. Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz archiwizacja zgodnie z wymogami instytucji finansujących. Monitorowanie realizacji projektów pod względem zgodności z założeniami wniosków (kontrola budżetów, wskaźników, harmonogramów). Sporządzanie raportów, sprawozdań oraz wniosków o płatność do instytucji finansujących.
|
-
Specjalista ds. Handlu na Rynkach Europejskich (branża Pet Food), wykształcenie średnie ogólnokształcące, Doświadczenie w sprzedaży zagranicznej (preferowana branża FMCG lub pet food), Znajomość zasad handlu międzynarodowego i dokumentacji eksportowej, znajomość j.angielskiego poziom zaawansowany, umiejętność współpracy z klientami zagranicznymi, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Rozwijanie sprzedaży na wybranych rynkach europejskich • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami handlowymi i dystrybutorami • Przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy • Udział w targach branżowych i działaniach promocyjnych • Monitorowanie konkurencji oraz analiza potencjału nowych rynków • Współpraca z działem logistyki i produkcji w zakresie realizacji zamówień zagranicznych
|
-
Specjalista ds. instalacji elektrycznych, Wymagania: - wykształcenie wyższe kierunkowe, - uprawnienia elektryczne SEP do 1 KV, - znajomość przepisów i norm związanych z instalacjami elektrycznymi
Zakres obowiązków: Nadzór nad instalacjami elektrycznymi podczas realizacji inwestycji
Dodatkowo do ogólnego zakresu obowiązków: Koordynacja zespołów realizujących projekty inwestycyjne w celu wyegzekwowania właściwej jakości wykonywanych robót elektrycznych Przygotowywanie oraz prowadzenie wizyt i audytów ze strony Inwestora (raportowanie) Monitorowanie jakości realizacji inwestycji pod kątem instalacji elektrycznej w Spółce Ocena dokumentacji technicznej pod kątem obowiązujących przepisów i norm elektrycznych oraz zgodności ze standardami Spółki
Dodatkowo do wymagania-oczekiwania wobec kandydatów/ inne: Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych (inwestycje na terenie całej Polski) Odpowiedzialność za powierzone zadania Mile widziany staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej
|
-
Specjalista ds. instalacji sanitarnych, Wymagania: - wykształcenie wyższe kierunkowe, - doświadczenie kierunkowe - dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych (inwestycje na terenie całej Polski), - znajomość przepisów i norm związanych z instalacjami sanitarnymi
Zakres obowiązków: Nadzór nad instalacjami sanitarnymi podczas realizacji inwestycji
Dodatkowo do ogólnego zakresu obowiązków: Koordynacja zespołów realizujących projekty inwestycyjne w celu wyegzekwowania właściwej jakości wykonywanych robót sanitarnych Przygotowywanie oraz prowadzenie wizyt i audytów ze strony Inwestora (raportowanie) Monitorowanie jakości realizacji inwestycji pod kątem instalacji sanitarnych w Spółce Ocena dokumentacji technicznej pod kątem obowiązujących przepisów i norm sanitarnych oraz zgodności ze standardami Spółki
Dodatkowo do wymagania-oczekiwania wobec kandydatów/ inne: Odpowiedzialność za powierzone zadania Mile widziany staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej
|
-
Specjalista ds. Inwestycji, Wymagania: wykształcenie średnie, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejęność pracy w zespole, zdolności interpersonalne. Zakres obowiązków: Przygotowywanie niezbędnych dokumentów w procesie uzyskania wymaganych prawem pozwoleń , uzgodnień i decyzji administracyjnych umożliwiających realizację inwestycji budowlanych. Prowadzenie procedury do uzyskania decyzji środowiskowej oraz uzyskania decyzji o warunkach zabudowy. Uzgodnienia z zarządcami sieci wodociągowych, energetycznych, gazowych. Weryfikacja dokumentacji. Redagowanie korespondencji urzędowej Analizowanie efektywności swojej pracy.
|
-
Specjalista ds. kadr i płac, wykształcenie średnie, doświadczenie zawodowe, zaangażowanie i zdolność samoorganizacji pracy i odpowiedzialność za powierzone obowiązki, sumienność, zdolnosci interpersonalne Zakres obowiązków: -naliczanie wynagrodzeń wraz z dodatkami, -tworzenie listy płac, -prowadzenie dokumentacji zatrudnionych w firmie pracowników, -rozliczanie urlopów oraz zwolnień chorobowych, -sporządzanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, -zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń społecznych, -kontakt z urzędem skarbowym, ZUS czy PFRON oraz sporządzanie dokumentacji dla tych instytucji, -zarządzanie aktami osobowymi pracowników, -nadzorowanie ewidencji czasu pracy, -przestrzeganie terminów szkoleń bhp oraz obowiązkowych badań lekarskich, -tworzenie raportów wewnętrznych.
|
-
Specjalista ds. kadr i płac, Wykształcenie średnie zawodowe, doświadczenie min. rok, sumienność, zdolności interpersonalne. Zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń wraz z dodatkami, tworzenie listy płac, prowadzenie dokumentacji zatrudnionych w firmie pracowników, rozliczanie urlopów oraz zwolnień chorobowych, sporządzanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń społecznych, kontakt z urzędem skarbowym, ZUS czy PFRON oraz sporządzanie dokumentacji dla tych instytucji, zarządzanie aktami osobowymi pracowników, nadzorowanie ewidencji czasu pracy, przestrzeganie terminów szkoleń bhp oraz obowiązkowych badań lekarskich, tworzenie raportów wewnętrznych
|
-
Specjalista ds. Kontroli Jakości, wykształcenie średnie ogólnokształcące, Wykształcenie średnie mile widziane wykształcenie wyższe (chemia, biologia lub pokrewne), Doświadczenie w kontroli jakości lub zapewnieniu jakości w przemyśle spożywczym lub pokrewnym, obsługa komputera MS OFFICE, znajomość j.angielskiegow stopniu średniozaawansowanym
zakres obowiązków Administrowanie dokumentacją systemową Realizacja procedur systemu zapewnienia jakości Współpraca z laboratoriami pod kątem zapewnienia standardów jakości, badań Prowadzenie dokumentacji związanej z jakością Opracowywanie procedur oraz instrukcji Udział w audytach wewnętrznych w obszarze kontroli jakości, obszarach produkcji Udział w inspekcjach i audytach prowadzonych przez jednostki nadzoru zewnętrznego Nadzór nad metodami analitycznymi i badaniami Ocena wyrobów pod kątem jakości Monitorowanie oraz analiza braków Wspieranie działu produkcji Ocena wyrobów pochodzących ze zwrotów reklamacji Inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych
|
-
Specjalista ds. Kontrolingu, Wymagania: wykształcenie wyższe, biegła znajomość pakietu Ms Office, umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, otwartość i komunikatywność, dobra organizacja czasu pracy. Zakres obowiązków: Rozliczanie klientów, Analiza bieżących raportów produkcyjnych, Kalkulacja kosztów wytworzenia produktów, Analiza rentowności sprzedaży produktów, Monitorowanie, kontrola i usprawnianie procesów wewnątrz organizacji. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Spółki,
|
-
Specjalista ds. marketingu – branża Pet Food, Wymagania: wykształcenie średnie, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, mile widziane doświadczenie w marketingu lub branży FMCG, znajomość języka angielskiego lub niemieckiego będzie dużym atutem. Zakres obowiązków: • tworzenie i wdrażanie działań marketingowych (online i offline), • współpraca z zespołem sprzedaży oraz agencjami reklamowymi, • przygotowywanie materiałów promocyjnych i treści marketingowych, • udział w kampaniach promocyjnych oraz wydarzeniach branżowych, • monitoring trendów i analiza działań konkurencji.
|
-
SPECJALISTA DS. OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW, WYMAGANIA: wykształcenie: minimum średnie specjalistyczne, staż pracy nie krótszy niż 3 lata, posiadanie wymaganych uprawnień, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, sumienność i zaangażowanie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Pracodawca oczekuje: doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kategorii B, dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie, niekaralność. Mile widziane: wykształcenie wyższe. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków w zakresie technologii i sprzętu, a także zapewnienie ciągłości procesu oczyszczania ścieków, - Nadzór nad pracą urządzeń i instalacji oczyszczalni ścieków, - Wykonywanie regularnych przeglądów technicznych oraz bieżących napraw urządzeń i instalacji, - Zgłaszanie usterek i koordynacja prac serwisowych, - Dbałość o prawidłowe funkcjonowanie systemów automatyki i sterowania, - Analiza efektywności procesów technologicznych i wprowadzanie udoskonaleń, - Współpraca z innymi działami w celu poprawy jakości ścieków oczyszczonych i minimalizacji kosztów eksploatacyjnych, - Opracowywanie i wdrażanie nowych technologii oczyszczania, - Nadzór nad procesem gospodarki osadami ściekowymi oraz innymi produktami ubocznymi oczyszczalni, dalszy ciąg zakresu obowiązków oraz treść całego ogłoszenia o naborze na stronie: pgkimkrotoszyn.pl OKRES PRÓBNY 3 M-CE godziny pracy 7-15
|
-
Specjalista ds. Personalnych / HR miękki, wykształcenie średnie zawodowe, Komputer - obsługa programu MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Opracowanie i realizacja polityki zatrudnienia Realizowanie strategii zarządzania kapitałem ludzkim Wdrażanie i realizacja strategii zrównoważonego rozwoju w obszarze zatrudnienia Pozyskiwanie i rekrutowanie nowych pracowników Prowadzenie procesu rekrutacji Korzystanie z nowoczesnych narzędzi rekrutacji Współpraca z agencjami pracy Przygotowanie i realizacja polityki szkoleniowej Analizowanie danych dotyczących zaangażowania pracowników
|
-
Specjalista ds. reklamacji, wykształcenie średnie zawodowe, znajomość pisania pism reklamacyjnych z zachowaniem oficjalnego języka, doświadczenie jako specjalista ds. reklamacji lub na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat B, zdolnosci interpersonalne, znajomość j.angielskiego poziom wyższy średnio zaawansowany.
- zbieranie informacji potrzebnych do rozpatrzenia reklamacji, tzn. dane klienta, produktu, dowody zakupu, weryfikacja kamer. - analizowanie zgłoszonych reklamacji tzn. ocena zasadności, weryfikacja zgodności z polityką firmy i przepisami prawa - interpretacja wad produktów - kontaktowanie się z klientem w celu weryfikacji reklamacji, wyjaśnieniem szczegółów procesu oraz oferowanie rozwiązania, udzielanie informacji zwrotnej - współpraca z działem sprzedaży, magazynem, działem jakości oraz przedstawicielami handlowymi - przygotowywanie dokumentacji tzn. sporządzanie raportów/zestawień dotyczących reklamacji jak i analiz - sugerowanie działań zapobiegających - sporządzanie pism do klientów
|
-
Specjalista ds. Rozliczania Produkcji, Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, obsługa komputera MS Office, mile widziana znajomość systemów ERP, dokładność w pracy z dokumentacjami obejmująca wefyfikację i archiwizację zgodną z procedurami. Zakres obowiązków: Rozliczanie kosztów produkcji na podstawie dokumentacji papierowej. Wprowadzanie danych produkcyjnych do systemu Comarch XL. Tworzenie raportów kosztów produkcji i analiz finansowych. Kontrola zużycia surowców. Archiwizacja i weryfikacja dokumentacji produkcyjnej. Współpraca z pozostałymi działami. Wsparcie działu finansów, kontroli jakości podczas audytów. Rozwiązywanie problemów związanych z danymi w systemie Comarch XL. Inicjowanie automatyzacji procesów oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań zwiększających efektywność pracy działu
|
-
Specjalista ds. Strategii i Polityki Cenowej eCommerce branża Pet Food, Wykształcenie średnie branżowe, znajomość platform sprzedażowych i narzędzi analitycznych, Umiejętność pracy z narzędziami marketingowymi, znajomość j.angielskiego w stopniu zaawansowanym, samodzielność, dokładność, odporność na stres
Zarządzanie sklepem internetowym i marketplace'ami Obsługa zamówień i komunikacja z klientami Analiza danych i optymalizacja sprzedaży Marketing i promocja produktów Tworzenie i zarządzanie aukcjami Integracja i konfiguracja systemów e-commerce Pozyskiwanie nowych klientów
|
-
Specjalista ds. zakupów, wykształcenie średnie zawodowe, zdolność analityczna, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, dobra znajomość MS Office, szczególowe MS Excel, doświadczenie na analogicznym stanowisku, min. 1 rok. Zakres obowiąków: Prowadzenie nadzoru nad terminowością realizacji zamówień oraz kontrola stanów magazynowych Nawiązywanie nowych oraz utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami Utrzymywanie kontaktu z dostawcami, negocjowanie warunków i monitorowanie jakości dostaw Określanie potrzeb zakupowych, opracowywanie harmonogramów zakupów i dostaw Negocjacje, procesowanie zamówień i umów Badanie rynku dostawców, monitorowanie trendów cenowych i identyfikacja potencjalnych dostawców Weryfikacja poprawności dokumentów dostawy i faktur z zamówieniami, Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie ERP, Współpraca z innymi działami
|
-
sprzątacz, wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, brak nałogów Zakres obowiązków: sprzątanie hal magazynowych oraz pomieszczeń socjalnych, odkurzanie i czyszczenie ścian.
|
-
Starszy opiekun finansowy, wykształcenie średnie - (bez) matury, doświadczenie zawodowe: obsługa klientów, obsługa komputera, otwartość, komunikatywność. Zakres obowiązków: aktywna sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeniowych, obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych, budowanie relacji z klientem - telefonicznie.
|
-
Stolarz, Wymagania: wykształcenie podstawowe, 1 rok praktyki w zawodzie Zakres obowiązków: wykonywanie konstrukcji stolarki budowlanej oraz ich montaż godziny pracy 7-15
|
-
Ślusarz, spawacz, Wymagania: wykształcenie zawodowe, doświadczenie bez znaczenia, mile widziane podstawowe uprawnienia w klasie spawacza Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem umowa na okres próbny do 3 m-cy z możliwością dalszej współpracy lub umowa zlecenie godziny pracy 7-15
|
-
ślusarz-serwisant, Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, mile wdziane doświadczenie zawodowe, dokładność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, mile widziana znajomość języków obcych Zakres obowiązków: składanie maszyn, uruchamianie linii u klienta, montaż/serwis maszyn godziny pracy 6-14
|
-
ślusarz-spawacz, Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, wymagane doświadczenie zawodowe, umiejętność spawania MIG/TIG/MAG, umiejętność czytania rysunku technicznego, umiejętność wykonywania podstawowych prac ślusarskich Zakres obowiązków: spawanie wyrobów stalowych, czytanie rysunku technicznego, wykonywanie prac ślusarskich godziny pracy 6-14, 14-22
|
-
Technolog, wymagania:wykształcenie wyższe-kierunkowe (technologia żywności, inżynieria procesowa, biotechnologia lub pokrewne)-warunek konieczny, znajomość systemów zarządzania jakością w branży spożywczej oraz zwierzęcej, prawo jazdy kat B, bardzo dobra organizacja pracy, komuniktywność, umiejętność pracy w zespole, znajomość obsługi komputera, znajomość j. angielskiego. Zakres obowiązków: Nadzór oraz optymalizacja procesów produkcji Opracowywanie receptur, etykiet, kart charakterystyki, specyfikacji itd. Kontrola jakości wyrobów; określanie warunków fizyko-chemicznych, mikrobiologicznych oraz warunków przechowywania Prowadzenie testów produkcyjnych oraz nadzór nad pierwszymi produkcjami, Współpraca z różnymi działami w zakresie przygotowywania i wdrażania nowych wyrobów,
|
-
Tokarz / frezer, wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, może być osoba do przyuczenia zakres obowiązków: obsługa maszyn do obróbki metalu, naprawa głowic silnikowych oferta skierowana również dla obywateli Ukrainy
|
-
Traktorzysta, oborowy, Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, prawo jazdy kat. T Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem godziny pracy: 7-15 (do uzgodnienia), również w soboty i niedziele
|
-
tynkarz, wykończenia, wykształcenie podstawowe, brak nałogów, PRACA W ZESPOLE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, UCZCIWOŚĆ, KULTURA OSOBISTA wykonywanie tynków maszynowych wewnętrznych Możliwa praca w delegacji - pracodawca zapewnia transport i zakwaterowanie
|
-
Wizjoner do działań marketingowych (eventy, wystawy, targi), Wymagania: wykształcenie średnie, komputer-obsługa programu MS Office, prawo jazdy kat B, wysoka kultura osobista, doświadczenie w branży eventowej na podobnym stanowisku, znajomość branży marketingowej (prowadzenie projektów marketingowych, organizacja eventów). Zakres obowiązków: -analiza rynku, trendów, rozwiązań, poszukiwanie inspiracji i nowych pomysłów na realizację, wymyślanie nowych tematów eventu, scenografii, poszukiwanie ciekawego miejsca pod event, monitorowanie konkurencyjnych wydarzeń branżowych w Polsce i za granicą -rozmowy telefoniczne: ustalanie szczegółów wydarzenia, rozmowy z podwykonawcami, dopytywanie, doszczegółowienia ofert, negocjowanie warunków współpracy (m.in. z hotelami, ośrodkami konferencyjnymi, podwykonawcami, artystami, drukarniami), komunikacja z działem -tworzenie projektów tematycznych (eventy, pikniki, targi, jubileusze, gale, wystawy) w formie prezentacji w Power Point, szukanie nowych tematów, atrakcji i miejsc -praca nad budżetem: tworzenie kosztorysu wydarzenia -rozliczenie eventu po realizacji
|
-
Wizjoner Marketingu, Wymagania: wykształcenie średnie, kreatywność zdolność analitycznego myślenia, samodzielność, dokładność, odporność na stres, umiejętność planowania długoterminowych strategii marketingowych, które budują silną pozycję marki na rynku. Zdolność do generowania unikalnych i oryginalnych pomysłów, wykraczających poza standardowe rozwiązania. Zakres obowiązków: Tworzenie i realizacja strategii marketingowych Analiza rynku i konkurencji Opracowywanie i wdrażanie kampanii Zarządzanie budżetem marketingowym Nadzór nad działaniami promocyjnymi Analiza efektywności działań Budowanie pozytywnego wizerunku marki Współpraca z działem sprzedaży w celu zwiększenia efektywności działań marketingowych Poszukiwanie nowych, innowacyjnych rozwiązań marketingowych, wdrażanie nietypowych pomysłów, wyprzedzanie trendów i testowanie nowych technologii
|
-
Wizjonerr R&D (opakowania), Wymagania:wykształcenie średnie, praca w zespole, zdolności organizatorskie i samodzielność w działaniu Zakres obowiązków: • optymalizacja obecnych i rozwój nowych opakowań • sporządzanie specyfikacji i dokumentacji technicznej opakowań • przygotowanie paletyzacji wyrobów gotowych • zarządzanie listą opakowań w systemie dla wszystkich wyrobów gotowych • współpraca m.in. z działem marketingu, zakupów oraz z obszarem produkcji • Planowanie i nadzór nad projektami badawczo-rozwojowymi, • Wyznaczanie strategicznych kierunków rozwoju • Tworzenie raportów i prezentowanie wyników prac przed zarządem, • Monitorowanie trendów branżowych, rynku innowacji i wprowadzanie najlepszych praktyk do działalności firmy.
|
-
WULKANIZATOR, SERWIS PRZYCZEP PLANDEK, Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie, umiejętności manualne, j. polski początkujący Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem okres próbny 1 m-c z możliwością dalszej współpracy oferta skierowana również dla obywateli Ukrainy godziny pracy 8-16, 10-18
|
-
Zatrudnię Kierownika Działu Obsługi Klienta, wymagania:wykształcenie średnie branżowe, kierowanie zespołem pracowniczym, kreatywność, zdolności negocjacyjne, jasne ustalanie celów operacyjnych dla członków Zespołu oraz monitorowanie działania Zespołu i rozliczanie z dostarczanych rezultatów, umiejętność nawiązywania i utrzymywania silnych relacji, budowanie sieci kontaktów i aktywne wspieranie pracy zespołowej. Zakres obowiązków: Budowanie i rozwijanie długofalowych relacji z Klientami · Identyfikowanie możliwości rynku, rozwoju współpracy z obecnymi i potencjalnymi Klientami, współodpowiedzialność za pozyskiwanie nowych Klientów · Budowanie zaangażowanego Zespołu Działu Obsługi Klienta · Koordynowanie procesu tworzenia wycen, ofert oraz rozwiązań odpowiadających potrzebom Klientów · Prowadzenie prezentacji oraz negocjacji na spotkaniach z Klientami · Dbanie o wysoki poziom satysfakcji Klientów · Monitorowanie i raportowanie kluczowych parametrów obsługiwanych Klientów · Praca z narzędziami analitycznymi pod kątem wyciągania wniosków biznesowych i realizowania przyjętej strategii · Wdrażanie usprawnień w zakresie obsługi Klienta na podstawie bieżących analiz i obserwacji
|
-
Zootechnik, wykształcenie średnie branżowe, zainteresowanie dalszym rozwojem, otwartość na zmiany oraz pracę w dynamicznym otoczeniu, umiejetność branży zootechnicznej i zywienia zwierząt
prowadzenie nadzoru zootechnicznego nad stadem bydła mlecznego i produkcją mleka - współpraca z lekarzem weterynarii - organizowanie pracy podległym pracownikom - sporządzanie raportów oraz prowadzenie dokumentacji hodowlanej bydła
|
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.