Usługa „Umów wizytę w urzędzie skarbowym” została wprowadzona, aby zwiększyć bezpieczeństwo i komfort podatników.
Elektroniczna usługa, która umożliwi podatnikom umówienie wizyty w urzędzie skarbowym, to ważny krok w programie „Klient w centrum uwagi KAS". Dzięki usłudze zwiększymy komfort załatwiania spraw w urzędzie przy zapewnieniu wytycznych dotyczących bezpieczeństwa, co jest szczególnie ważne w obecnej sytuacji - przekonuje szef Krajowej Administracji Skarbowej, Magdalena Rzeczkowska.
Nowy model obsługi podatników uruchomiono pilotażowo latem tego roku, w urzędach skarbowych w województwach podlaskim i wielkopolskim.
Cieszę się, że wielkopolskie doświadczenia przełożą się na rozwiązanie, które zostanie wdrożone w całym kraju – przyznaje dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu, Marek Pospieski.
26 października usługa została wprowadzona w 5 kolejnych regionach: dolnośląskim, lubuskim, opolskim, śląskim i warmińsko-mazurskim. Docelowo usługa obejmie urzędy skarbowe również w pozostałych województwach i będą mogli z niej korzystać klienci KAS w całej Polsce.
Jak się umówić na wizytę?
- przez internet – możesz skorzystać z elektronicznego formularza dostępnego na stronie podatki.gov.pl lub swojego urzędu skarbowego,
- telefonicznie – numery telefonów sprawdzisz na stronie internetowej swojego urzędu skarbowego,
- w urzędzie - podczas osobistej wizyty w punkcie „Umawianie wizyt", który znajduje się blisko wejścia.