Już ponad 700 marketow w całym kraju ma sieć Dino Polska. Tylko w tym roku otwarto aż 90 nowych sklepów spod znaku żółto-czerwonego logotypu. Dla porównania w ubiegłym roku Biedronka otworzyła tylko 83 sklepy, a zamknęła 28.
Już ponad 700 marketow w całym kraju ma sieć Dino Polska. Tylko w tym roku otwarto aż 90 nowych sklepów spod znaku żółto-czerwonego logotypu. Dla porównania w ubiegłym roku Biedronka otworzyła tylko 83 sklepy, a zamknęła 28.
Za trzy lata marketów Dino ma być w Polsce już 1.200. Widząc dynamikę rozwoju, można zaryzykować, że plan zostanie wykonany z nawiązką.
Wystarczy podać, że wartość akcji spółki Dino Polska od kwietniowego debiutu na Giełdzie Papierów Wartościowych poszybowała w górę o ponad 83 procent (Dane z GPW z 6 października 2017). To ewenement w skali kraju.
Dzisiejsza wartość spółki należącej w 51 proc. do Tomasza Biernackiego (W przyszłorocznym rankingu najbogatszych Polaków wg magazynu Forbes też się poprawi) jest szacowana na 6,8 mld zł. To niemal 3 miliardy złotych więcej od wyceny w momencie debiutu giełdowego. Akcje Dino są w tej chwili jedną z najpewniejszych inwestycji na rynku, a analitycy giełdowi radzą posiadaczom udziałów w Dino nie pozbywać się ich pod żadnym pozorem. Bo – mówiąc kolokwialnie – jest to kura przynosząca złote jajka.