Krotoszyn, sieć sklepów Kaufland, problemy z kartami płatniczymi
Klineci sieci sklepów Kaufland, płacący w ostatnim czasie za zakupy przy pomocy kart płatniczych, mogli zostac obciążeni za transakcje, których nie dokonali.
Do sieci zgłaszają się już poszkodwane osoby, które po sprawdzeniu stanu bakowego konta, zauważalły brak częsci środków. Jedną z nich była m. in. pracownica sieci, która robiła zakupy w sklepie i w ten sposób straciła 400 zł. Inny z klientów zauważył brak 100 zł.
Przestawiciel sklepu wyjaśnia całe zajście było spowodowane błędem technicznym.
– Z uwagi na błąd techniczny, który wystąpił u naszego agenta rozliczeniowego, część transakcji kartowych została błędnie rozliczona lub przypisana do innego sklepu, niż transakcja rzeczywiście miała miejsce – tłumaczy Michał Ostrowidzki z biura prasowego Kaufland.
Agentem rozliczeniowym błędnych transakcji był eService. W oświadczeniu podano, że „dane klientów oraz ich kart są całkowicie bezpieczne, a transakcje zostały już skorygowane.