Reklama

Powiat krotoszyński. Urzędy ograniczają funkcjonowanie

Opublikowano: 27 marca 2021 07:04
Autor: Marta Popławska

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości W związku z gwałtownym wzrostem zachorowań na koronawirusa i wprowadzonymi przez rząd nowymi obostrzeniami – urzędy w powiecie krotoszyńskim ograniczają funkcjonowanie.

Reklama

Urząd miejski w Krotoszynie jest dostępny dla mieszkańców, jednak obowiązują pewne ograniczenia. 

Chcąc minimalizować dalsze ryzyko zakażenia, oraz mając na względzie zdrowie zarówno Naszych Mieszkańców jak i pracowników, wprowadzamy pewne zmiany w funkcjonowaniu Urzędu – informuje Franciszek Marszałek, burmistrz Krotoszyna. 

 

Z pracownikami krotoszyńskiego urzędu można spotkać się osobiście tylko po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu. Zasada ta nie obowiązuje tylko w przypadku pilnych spraw w Urzędzie Stanu Cywilnego. 

Od 29 marca 2021 roku do odwołania zostaje zamknięta kasa urzędu. 

Płatności można dokonywać na konto bankowe Nr 21 1090 1157 0000 0001 1325 4291 Santander Bank Polska S.A. Oddział w Krotoszynie ul. Sienkiewicza 12A – informują urzędnicy z Krotoszyna. 

 

FUNKCJONOWANIE URZĘDU MIASTA I GMINY KOŹMIN WLKP.

W Koźminie Wielkopolskim urząd miejski jest otwarty, jednak władze gminy apelują , by – w miarę możliwości – mieszkańcy załatwiali sprawy przez telefon. 

W związku z rozwojem epidemii koronawirusa prosimy o ograniczenie osobistych wizyt w Urzędzie Miasta i Gminy Koźmin Wielkopolski oraz innych instytucjach publicznych – apelują władze gminy Koźmin Wlkp. 

 

Poniżej podajemy wykaz stanowisk i bezpośrednich telefonów do urzędników, zajmujących się realizacją konkretnych zadań w Urzędzie Miasta i Gminy Koźmin Wielkopolski.

 

Urząd Miasta i Gminy Koźmin Wlkp. - wykaz telefonów:

  • 62 72 16 088 Punkt informacyjny – centrala telefoniczna Urzędu
  • 62 72 19 344 Burmistrz Miasta i Gminy
  • 62 72 19 341 Zastępca Burmistrza
  • 62 72 19 342 Sekretarz Gminy
  • 62 72 19 339 Skarbnik Gminy
  • 62 72 19 336 Księgowość podatkowa
  • 62 72 19 350 Kasa
  • 62 72 19 335 Wymiar podatku od środków transport, akcyza, podatki od podmiotów gospodarczych
  • 62 72 19 329 Wymiar podatku od nieruchomości, wymiar podatku rolnego
  • 62 72 19 332 Ewidencja ludności, dowody osobiste
  • 62 72 19 348 Urząd Stanu Cywilnego
  • 62 72 19 325 Inwestycje, zarząd drogami
  • 62 72 19 343 porządek i zieleń, oświetlenie uliczne
  • 62 72 19 338 Ochrona środowiska, zamówienia publiczne, gospodarka wodna
  • 66 49 70 684 Ochrona przeciwpożarowa, rolnictwo,
  • 72 83 77 675 Planowanie przestrzenne, warunki zabudowy
  • 62 72 19 352 Księgowość
  • 62 72 19 333 Księgowość
  • 62 72 19 330 Ewidencja podmiotów gospodarczych
  • 62 72 19 351 Gospodarka mieniem komunalnym, dodatki mieszkaniowe i dodatki energetyczne
  • 62 72 19 331 Gospodarka mieszkaniowa
  • 62 72 19 347 Promocja miasta i gminy
  • 62 72 19 345 Inwestycje z udziałem środków europejskich, fundusz alkoholowy
  • 62 72 19 344 Kadry, sprawy organizacyjne
  • 62 72 19 354 Płace w oświacie
  • 62 72 16 610 ,62 72 19 355, 62 72 19 337, 62 72 19 334 Obsługa finansowa szkół i przedszkoli
  • 62 72 19 326 Kierownik Referatu Oświaty
  • 62 72 19 323, 62 72 16 640 Obsługa Rady Miejskiej
  • 62 72 19 324 Radca prawny
  • 62 72 19 321 , 62 72 19 346 Gospodarka odpadami
  • 62 72 19 324 Strefa Płatnego Parkowania

 

FUNKCJONOWANIE URZĘDU MIEJSKIEGO W KOBYLINIE

Urząd Miejski w Kobylinie pozostaje otwarty dla mieszkańców jednak władze także proszą mieszkańców o ograniczenie wizyt. 

W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie mieszkańców gminy oraz pracowników Urzędu Miejskiego, apeluję aby w czasie panującej epidemii wszelkie możliwe sprawy załatwiać telefonicznie, elektronicznie lub korespondencyjnie – mówi Tomasz Lesiński, burmistrz Kobylina. 

 

Mieszkańcy, którzy zdecydują się jednak osobiście przyjść do urzędu by załatwić sprawę – będą obsługiwani w holu. 

W związku z czym proszę o wchodzenie pojedynczo i kierowanie się do okienka kasy/punktu informacyjnego, w celu przywołania odpowiedniego pracownika. W holu może przebywać tylko jedna osoba, ze względu na przestrzeganie zasad bezpieczeństwa oraz ochronę danych osobowych i poufności załatwianych spraw. Osoby towarzyszące (za wyjątkiem osoby towarzyszącej osobie z niepełnosprawnością, tłumacza języka migowego, pełnomocnika lub rodzica z dzieckiem) nie będą mogły podejść do stanowiska razem z osobą obsługiwaną – wskazuje burmistrz Kobylina. 

 

FUNKCJONOWANIE URZĘDU MIEJSKIEGO W ZDUNACH

W Zdunach spora część pracowników urzędu miejskiego została oddelegowana na pracę zdalną. Dlatego i w tym przypadku władze Zdun proszą mieszkańców o załatwianie spraw przez telefon. 

W związku z wzrostami zakażeń w ciągu ostatnich tygodni covid 19 proszę o rezygnację z załatwiania spraw w Urzędzie Miejskim. Duża część pracowników została wysłana na pracę zdalną. Pracownicy otrzymali również polecenie, żeby ograniczać kontakt z klientami do maksymalnego minimum. Dlatego szanowny Kliencie, jeśli Twoja sprawa może poczekać, niech poczeka – apeluje Tomasz Chudy, burmistrz Zdun. 

FUNKCJONOWANIE URZĘDU MIEJSKIEGO W SULMIERZYCACH

Także Urząd Miejski w Sulmierzycach ograniczył swoje funkcjonowanie, a władze proszą mieszkańców o załatwianie spraw przez telefon. 

Ze względu na bezpieczeństwo swoje i innych proszę, aby ograniczać wizyty w Urzędzie do minimum. Jeżeli jednak załatwienie sprawy wymaga osobistego stawiennictwa proszę, by w Urzędzie pojawiła się tylko osoba, której dana sprawa dotyczy i która nie wykazuje żadnych objawów chorobowych. Klienci powinni nosić maskę ochronną – mówi Dariusz Dębicki, burmistrz Sulmierzyc. 

Sprawy dotyczące aktów zgonu i wydawania dowodów osobistych będą załatwiane jedynie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty. 

 

Urząd Miejski w Sulmierzycach – wykaz telefonów i maili:

62 7223201, 62 7223225, 62 7223218 lub fax. 62 7223475 oraz za pośrednictwem adresu głównego e mail [email protected]

  • Dariusz Dębicki - Burmistrz Miasta - wew. 34 (sekretariat) - e-mail [email protected]
  • Karina Błaszczyk - sekretarz miasta - wew.22 - e-mail [email protected]
  • Urszula Juraszyk - skarbnik miasta - wew. 30 - e-mail skar[email protected]
  • Urszula Sobierajska - stanowisko ds. dowodów osobistych i ewidencji ludności - Urząd Stanu Cywilnego - wew. 23, e-mali [email protected]
  • Beata Łopuszyńska - stanowisko ds. wymiaru podatku i obsługi burmistrza  - wew. 33 - e-mail [email protected]
  • Beata Mączak  - stanowisko ds. obsługi rady i promocji miasta - wew. 33 - e-mail [email protected]
  • Martyna Trawińska - stanowisko ds. rolnictwa i ochrony środowiska -  wew. 25,  e-mail [email protected]
  • Piotr Szubert - stanowisko ds. budownictwa i inwestycje - wew. 24,  e-mail [email protected]
  • Izabela Matyba  - stanowisko ds. obrony cywilnej, oświaty- wew. 36,  e-mali [email protected], [email protected]
  • Mariola Matylak - stanowisko ds. działalności gospodarczej i windykacji podatkowej, obsługi kasy - wew. 29, e-mail  [email protected]
  • Agnieszka Paulińska - stanowisko ds. dróg i oświetlenia ulicznego - wew. 37, e-mail [email protected]

 

FUNKCJONOWANIE URZĘDU GMINY W ROZDRAŻEWIE

Taka sama sytuacja jest w Urzędzie Gminy w Rozdrażewie. Tam również wprowadzono ograniczenia w przyjmowaniu interesantów. 

W związku z gwałtownym wzrostem zachorowań oraz zagrożeniem rozprzestrzeniania się koronawirusa, uprzejmie prosimy o ograniczenie bezpośredniego kontaktu z pracownikami urzędu do spraw pilnych lub których załatwienie wymaga osobistego stawiennictwa. Pozostałe sprawy prosimy załatwiać telefonicznie (tel. 62 722 13 05) lub za pomocą poczty elektronicznej ([email protected]). Zachęcamy również mieszkańców do dokonywania wszelkich płatności przede wszystkim za pośrednictwem przelewów bankowych poprzez korzystanie z bankowości elektronicznej – informują urzędnicy z Rozdrażewa. 

 

 

 

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.