Dzięki niej klienci mogą zrobić zakupy przez stronę internetową INTERMARCHÉ, a następnie odebrać je bezpośrednio w sklepie. W zaledwie kilka minut.
Obecna sytuacja oraz zmieniające się zwyczaje zakupowe polskich konsumentów skutkują wzrostem popularności sprzedaży przez Internet. Priorytetem Muszkieterów jest odpowiadanie na oczekiwania klientów, dlatego obecnie intensywnie rozwijamy usługę Drive w kolejnych lokalizacjach. W 2020 roku wprowadziliśmy rozwiązanie do łącznie 30 miast w 11 województwach –mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.
Drive daje mieszkańcom powiatu krotoszyńskiego możliwość zamówienia produktów na stronie internetowej supermarketu i ich odbiór w specjalnie do tego wyznaczonej strefie znajdującej się przed supermarketem w Krotoszynie.
Zakupione przez Internet produkty są pakowane i dostarczane przez obsługę supermarketu bezpośrednio do samochodu klienta. Przy składaniu zamówienia klient wybiera dogodną dla siebie godzinę odbioru zakupów. Paczka może być gotowa już po upływie dwóch godzin. Jeśli zajdzie taka potrzeba, przygotowane zakupy będą czekać na odbiorcę jeszcze przez 24 godziny od wstępnie wybranego terminu odbioru – wskazują przedstawiciele Grupy Muszkieterów.
Co ważne – korzystanie z usługi Intermarché Drive jest bezpłatne. Klient płaci jedynie za zakupione produkty.