Wizyta w urzędzie, w celu załatwienia spraw, będzie jednak obwarowana obostrzeniami. Mieszkańcy powinni – w miarę możliwości – skontaktować się telefonicznie z wydziałem, w którym chcą załatwić sprawę i umówić się na termin wizyty.
W czasie wizyty w urzędzie należy zasłaniać usta i nos.
Kontakt z pracownikami urzędu będzie możliwy w wyznaczonych strefach, w każdym z czterech budynków. Jeśli to możliwe, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny z odpowiednim wydziałem i uzgodnienie terminu wizyty – wskazują krotoszyńscy urzędnicy.
Mimo, że urząd wrócił do pracy, to burmistrz – do końca maja – nie będzie się bezpośrednio spotykał z mieszkańcami w celu przyjęcia skarg i wniosków.
Do końca maja bieżącego roku nie będą odbywały się dyżury Burmistrza w sprawie skarg i wniosków. Wszelkie sprawy można załatwiać telefonicznie w godzinach pracy urzędu – mówią pracownicy urzędu miejskiego w Krotoszynie.
Budynek ul. Kołłątaja 7 :
• Punkt Informacyjny – obsługa osób kierujących się do Burmistrza Krotoszyna, Wydziału Ogólno – Organizacyjnego, Biura Rady, Straży Miejskiej,• Sala nr 3 – obsługa osób kierujących się do Wydziału Finansowo-Budżetowego, Wydziału Promocji i Współpracy, Wydziału Inwestycji i Rozwoju,
• Kasa (czynna od godz. 8.00 do godz. 14.00) – drugie wejście od ul. Kołłątaja, telefon:
62 722 74 08.
Budynek ul. Kołłątaja 7a (w podwórzu):
• I piętro – obsługa osób w Biurze Dowodów Osobistych,• I piętro (korytarz) – obsługa osób w Wydziale Spraw Obywatelskich,
• II piętro (korytarz) – obsługa osób w Wydziale Oświaty i Spraw Społecznych.
Budynek ul. Kołłątaja 5:
• Parter (klatka schodowa) – obsługa osób w Wydziale Gospodarki Przestrzennej,• I piętro (klatka schodowa) obsługa osób w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa.
Budynek Ratusz:
• Parter – obsługa osób w Biurze Ewidencji Ludności,• I piętro – obsługa osób w Urzędzie Stanu Cywilnego.
Wnioski i dokumenty do Urzędu Miejskiego w Krotoszynie można składać nadal drogą elektroniczną, osobiście do pojemnika przy Punkcie Informacyjnym lub w sali nr 3, załatwiając sprawy w Wydziale Finansowo-Budżetowym, Promocji i Współpracy, Inwestycji i Rozwoju. Dokumenty można odbierać po uzgodnieniu (także telefonicznym) z pracownikiem merytorycznym w czasie wizyty w urzędzie.
Telefony:
1. Sekretariat:62 722 74 14
2. Wydział Finansowo-Budżetowy:
– 62 722 74 84 – sprawy z zakresu podatku od nieruchomości podatników z terenu miasta Krotoszyn;
- 62 722 74 50 i 62 722 74 55– sprawy z zakresu podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego podatników z terenu gminy Krotoszyn i rolnicy z terenu miasta Krotoszyn;
- 62 722 74 89 – sprawy z zakresu opłaty od posiadania psów, należności za brak opłaty dodatkowej za postój w Strefie Płatnego Parkowania i zwrot podatku akcyzowego producentom rolnym.