reklama
reklama

Krotoszyn. Szukają następcy Jacka Kępy. Kto pokieruje wydziałem promocji?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Krotoszyn. Szukają następcy Jacka Kępy. Kto pokieruje wydziałem promocji? - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Po nagłej śmierci Jacka Kępy – wieloletniego naczelnika  Wydziału Promocji i Współpracy w Urzędzie Miejskim w Krotoszynie – poszukiwany jest jego następca.
reklama

Wiadomość o jego śmierci wstrząsnęła nie tylko władzami i pracownikami krotoszyńskiego urzędu, ale także wieloma mieszkańcami całego powiatu krotoszyńskiego. Jacek Kępa był bowiem postacią znaną w całym powiecie. Nie tylko dlatego, że szefował wydziałowi promocji krotoszyńskiego magistratu, ale również ze względu na swój dorobek zawodowy oraz współpracę z wieloma stowarzyszeniami, szkołami, przedsiębiorstwami i instytucjami. 

 

Drogi Przyjacielu! Odszedłeś tak nagle i niespodziewanie zostawiając tutaj ogromną część siebie, zostawiając bliskich, zostawiając wielu przyjaciół. Przez te 21 lat spędzonych w Urzędzie byłeś dla nas wszystkich wzorem, głosem rozsądku. Wiecznie uśmiechnięty, miły, serdeczny, ciepły, życzliwy, charyzmatyczny, z wysoką kulturą osobistą – takiego Cię zapamiętamy! - tymi słowami burmistrz Krotoszyna, Franciszek Marszałek żegnał Jacka Kępę. 

 

Burmistrz Krotoszyna szuka teraz osoby, która przejmie obowiązki po Jacku Kępie i zostanie nowym naczelnikiem wydziału promocji i współpracy w krotoszyńskim urzędzie. 

Ogłoszono konkurs, a kandydaci mogą składać dokumenty do czwartku, 11 lutego, do urzędu miejskiego w Krotoszynie (osobiście w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Krotoszynie ul. Kołłątaja 7 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Krotoszynie ul. Kołłątaja 7 63-700 Krotoszyn). 

 

NABÓR NA STANOWISKO NACZELNIKA WYDZIAŁU PROMOCJI I WSPÓŁPRACY W KROTOSZYŃSKIM URZĘDZIE

Jakie wymagania musi spełnić osoba chcąca zostać nowym naczelnikiem wydziału promocji? 

 

Wymagania podstawowe:

  1. posiada wykształcenie wyższe magisterskie - filologiczne oraz biegłą znajomość co najmniej jednego języka obcego (preferowany język angielski) potwierdzony ukończeniem studiów wyższych, podyplomowych lub odpowiednim certyfikatem, 
  2. minimum 5-letni staż pracy, 
  3. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 
  4. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. cieszy się nieposzlakowaną opinią, 
  6. posiada obywatelstwo polskie
 

Wymagania dodatkowe:

  1. koncepcja pracy Wydziału Promocji i Współpracy oraz promowania gminy wewnątrz i na zewnątrz, 
  2. znajomość aktów prawnych: (ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa prawo prasowe, ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawa o transporcie drogowym, ustawy o dostępie do informacji publicznej, znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, wydawaniem licencji na transport drogowy taksówką oraz zezwoleń na transport drogowy osób,
  3. umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa, 
  4. znajomość zagadnień związanych z ochroną danych osobowych, 
  5. umiejętność sprawnej organizacji pracy i zarządzania zespołem ludzkim, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, systematyczność, terminowość, uprzejmość, asertywność, kulturalne i taktowne zachowanie w relacjach interpersonalnych, 
  6. umiejętność obsługi urządzeń biurowych: drukarek, kserokopiarek, 
  7. praktyczna znajomość systemu operacyjnego Windows i aplikacji: Libre Office, Microsoft Office, Legislator (edytor aktów prawnych), Mozilla Thunderbird. 
 

Podstawowy zakres zadań na stanowisku: 

  1. organizacja, koordynacja oraz nadzór nad wykonywaniem prac przez podległych pracowników w celu wykonania zadań należących do kompetencji wydziału, 
  2. współpraca z przewodnicząca Rady Miejskiej i radnymi, z naczelnikami wydziałów urzędu, jednostkami organizacyjnymi, pomocniczymi, z organizacjami pozarządowymi, organizacjami pożytku publicznego, osobami fizycznymi i prawnymi, lokalnymi mediami i innymi podmiotami w zakresie działań promocyjnych, 
  3. kreowanie polityki informacyjnej Gminy, 
  4. realizacja strategii promocji Miasta i Gminy, 
  5. przygotowywanie oferty inwestycyjnej Gminy, 
  6. aktywny udział w przygotowaniu i przebiegu spotkań dotyczących międzynarodowych kontaktów z gminami partnerskimi Krotoszyna, służbowych wyjazdów zagranicznych i pełnienie roli tłumacza podczas ich przebiegu, 
  7. nadzór nad przygotowaniem materiałów reklamowych dotyczących miasta i gminy, 
  8. nadzór oraz czynny udział w organizacji przedsięwzięć związanych z promocją miasta i gminy,
  9. przygotowywanie i organizowanie wystąpień i konferencji prasowych, 
  10. podejmowanie inicjatyw mających na celu rozwój przedsiębiorczości na terenie Gminy, 
  11. aktywne uczestnictwo w ważnych wydarzeniach gospodarczych, kulturalnych, sportowych i społecznych, niezwłoczne zamieszczanie informacji o ww. wydarzeniach na stronie internetowej miasta, w Biuletynie Informacji Publicznej, mediach społecznościowych oraz archiwizowanie zdjęć z tych wydarzeń, 
  12. asystowanie Burmistrzowi w różnych spotkaniach i ich dokumentowanie, 
  13. współpraca z organizacjami gospodarczymi, w tym z Wałbrzyską Strefą Ekonomiczną i Samorządowym Funduszem Poręczeń Kredytowych, 
  14. typowanie przedsiębiorstw i instytucji do nagród i wyróżnień oraz udział w kapitułach konkursów  
Wymagane dokumenty: 

  1. życiorys /CV/ w języku angielskim własnoręcznie podpisany, 
  2. list motywacyjny własnoręcznie podpisany, 
  3. kserokopie dyplomów lub zaświadczenie potwierdzające wykształcenie, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 
  4. własnoręcznie podpisane: 
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o posiadaniu odpowiedniego stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku, 
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 
  • oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej (informacja o celu, sposobie przetwarzania danych osobowych, prawie dostępu do treści swoich danych i możliwości ich poprawiania) oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych. 
Więcej informacji znajdziesz w Biuletynie Informacji Publicznej

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
reklama
reklama