reklama

Krotoszyn. Przypadki zakażenia COVID-19 w urzędzie i na poczcie

Opublikowano:
Autor:

Krotoszyn. Przypadki zakażenia COVID-19 w urzędzie i na poczcie - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościW punkcie pocztowym przy Piastowskiej pozytywny wynik zakażenia koronawirusem potwierdzono u trzech pracowników. Zarażeni są także pracownicy krotoszyńskiego magistratu.

Punkt pocztowy przy ul. Piastowskiej w Krotoszynie, był dziś nieczynny. Powód? Koronawirus.

 

Dziś poczta jest nieczynna, gdyż przeprowadzona została dezynfekcja w budynku. Na ten moment mamy potwierdzone trzy przypadki zakażenia koronawirusem wśród pracowników, ale sytuacja jest rozwojowa – uprzedza Przemysław Jóskowiak, naczelnik oddziału Poczty Polskiej w Krotoszynie.

 

Jednocześnie podkreśla, że pozostałe punkty pocztowe na terenie powiatu krotoszyńskiego, działają bez żadnych zmian. Zaś punkt pocztowy przy Piastowskiej, w dniu jutrzejszym, 13 października, będzie już czynny.

 

Jednak w ograniczonym zakresie, bo mam niewielu pracowników do dyspozycji. Będzie za to problem z doręczaniem m.in. listów czy przesyłek, bo nie mam do dyspozycji listonoszy, bo wszyscy są na kwarantannie – zaznacza naczelnik.

 

Przypadki zakażenia koronawirusem dotknęły także krotoszyński magistrat. Pozytywny wynik na obecność koronawirusa w organiźmie stwierdzono u dwóch osób. Natomiast dziewięć osób odbywa kwarantannę.  

 

Zwiększająca się w dużym tempie liczba osób zakażonych w powiecie i gminie oraz pierwsze potwierdzone przypadki koronawirusa wśród pracowników urzędu miejskiego zmuszają nas do wprowadzenia od dnia 13 października 2020 roku nowych zasad załatwiania spraw. Przede wszystkim bardzo proszę o ich zdalne, elektroniczne załatwianie, jeśli tylko mają Państwo taką możliwość. Jeśli załatwienie sprawy wymaga Państwa obecności, najbardziej polecanym rozwiązaniem jest umówienie spotkania i przyjście umówionego dnia do urzędu – informuje na stronie internetowej Franciszek Marszałek, burmistrz Krotoszyna.

 

I tak, w przypadku, kiedy sprawa załatwiana jest w budynku A, przy ulicy Kołłątaja 7 (budynek główny), mieszkańcy winni zgłosić się do punktu informacyjnego, który znajduje się na wprost głównego wejścia. Wówczas urzędnik w punkcie podpowie, jak należy dalej postępować. Podobne sprawa będzie się miała w przypadku tych mieszkańców, którzy przyjdą bez umówionego spotkania, choć należy się wtedy liczyć z dłuższym okresem oczekiwania.

 

Jeśli załatwiają Państwo sprawy w budynkach B (ul. Kołłątaja 5) lub C (ul. Kołłątaja 7B), wchodzą Państwo bezpośrednio do tych budynków i załatwiają swoją sprawę przy ustawionym na korytarzu stoliku. Bez zmian funkcjonować będzie Urząd Stanu Cywilnego w ratuszu, czyli w budynku D – tłumaczy włodarz.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

logo