Po dziesięciu latach pełnienia funkcji Powiatowego Rzecznika Praw Konsumentów w Krotoszynie Mikołaj Lechman pożegnał się z urzędem. Na stanowisku zastąpiła go Karolina Sobańska-Majsnerowska.
Mikołaj Lechman pełnił funkcję Powiatowego Rzecznika Konsumentów przez dziesięć lat. W tym czasie prowadził liczne sprawy, reprezentował interesy konsumentów i skutecznie walczył z nieuczciwymi praktykami rynkowymi.
Mikołaja Lechmana oficjalnie pożegnano podczas ostatniej sesji rady powiatu.
Praca pana Lechmana była nie tylko profesją, ale także misją, misją niesienia pomocy tym, którzy zostali oszukani. Dzięki jego zaangażowaniu setki spraw znalazły swój sprawiedliwy finał. Nie sposób nie wspomnieć o licznych sukcesach sądowych pana rzecznika, które kształtowały standardy ochrony konsumentów w naszym kraju. Man Mikołaj był zawsze głosem rozsądku i empatii - podkreślał podczas sesji Piotr Osuch, przewodniczący rady powiatu krotoszyńskiego.
Sam rzecznik w swoim wystąpieniu podziękował współpracownikom, przełożonym i radnym za wspólne działania i zaufanie. Zakończył kadencję z poczuciem dobrze spełnionego obowiązku.
To były piękne 10 lat służby, nie zawsze zakończone sukcesem. Obu panom starostom chciałbym z tego miejsca podziękować za zaufanie jakim mnie obdarzali przez te 10 lat. Panu przewodniczącemu za przemiły wstęp i podsumowanie, współpracownikom za to, że wytrzymali ze mną te 10 lat. Ja odchodzę szczęśliwy i dumny z tego, że mogłem reprezentować nasz powiat - mówił Mikołaj Lechman.
Powiat krotoszyński. Karolina Sobańska-Majsnerowska nową Rzecznik Praw Konsumentów
Od 1 lipca obowiązki rzecznika przejęła Karolina Sobańska-Majsnerowska. Nowa rzeczniczka jest radczynią prawną – absolwentką prawa oraz administracji na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W 2022 roku ukończyła aplikację radcowską, a w 2023 roku zdała egzamin zawodowy z wynikiem pozytywnym.Doświadczenie zawodowe zdobywała już na studiach, pracując m.in. w kancelariach prawnych, Urzędzie Miasta Poznania oraz w administracji publicznej. Brała również udział w projektach społecznych, takich jak Nieodpłatna Pomoc Prawna czy Kurs Doradcy Restrukturyzacyjnego.
Godziny pracy nowej Rzecznik Konsumentów
Karolina Sobańska-Majsnerowska będzie przyjmować mieszkańców w następujących godzinach:
- Poniedziałek: 8:00–16:00
- Czwartek: 7:15–15:15
- Piątek: 8:00–12:00
Nowa Rzecznik zachęca mieszkańców do korzystania z jej wsparcia. Jej wiedza, doświadczenie i otwartość na potrzeby konsumentów mają zapewnić kontynuację skutecznej ochrony praw obywateli w powiecie krotoszyńskim.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.