Reklama

Krotoszyn. Szukasz pracy? Zostań strażnikiem miejskim!

Opublikowano: Ostatnia modyfikacja:
Autor:

Krotoszyn. Szukasz pracy? Zostań strażnikiem miejskim! - Zdjęcie główne

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Praca Burmistrz Krotoszyna ogłosił nabór na strażnika miejskiego. Jeżeli więc szukasz pracy – to może być szansa dla Ciebie!

Reklama

Myślisz o zmianie pracy? A może dopiero planujesz rozpoczęcie swojej kariery zawodowej? Możesz zostać strażnikiem miejskim w Krotoszynie.

Praca strażnika miejskiego - jak podkreśla burmistrz Krotoszyna w ogłoszeniu - nie jest lekka. 

Praca będzie polegała na patrolowaniu wyznaczonego rejonu miasta. Wykonywana będzie w różnych porach dnia i nocy. Wiąże się to z codziennym przebywaniem (średnio po 6 godzin) w najróżniejszych, często ekstremalnych, warunkach pogodowych: deszcz, mróz, upał - czytamy w ogłoszeniu o naborze na stanowisko strażnika miejskiego w Krotoszynie. 

Jeżeli jednak to cię nie zniechęca - zapoznaj się z wymogami i złóż odpowiednie dokumenty do środy, 8 czerwca. 

Komplet wymaganych dokumentów w kopercie z napisem "Nabór na stanowisko strażnika miejskiego" i imieniem oraz nazwiskiem osoby składającej aplikacje zamieszczonym w lewym górnym roku koperty należy zanieść do Punktu Informacyjnego Urzędu Miejskiego w Krotoszynie (ul. Kołłątaja 7) lub wysłać pocztą. 

Nabór na stanowisko strażnika miejskiego w Krotoszynie

Wymagania niezbędne:

a) posiadanie obywatelstwa polskiego,

b) ukończone 21 lat,

c) korzystanie z pełni praw publicznych,

d) wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe,

e) nienaganna opinia i niekaralność,

f) sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,

g) uregulowany stosunek do służby wojskowej.

Wymagania dodatkowe:

a) prawo jazdy kategorii B,

b) umiejętność pracy na komputerze,

c) znajomość aktów prawnych:

- ustawa o strażach gminnych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1763),

- ustawa o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 559 ze zmianami),

- ustawa o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530).

Podstawowy zakres zadań na stanowisku:

a) ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych,

b) czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego – w zakresie  określonym w przepisach o ruchu drogowym,

c) ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej,

d) konwojowanie dokumentów, wartości pieniężnych itp.,

e) patrolowanie miasta,

f) prowadzenie spraw określonych przepisami o wykroczeniach.

Wymagane dokumenty:

a) życiorys (CV) własnoręcznie podpisany,

b) list motywacyjny własnoręcznie podpisany,

c) dokument poświadczający wykształcenie,

d) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

e) podpisany własnoręcznie kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

f) własnoręcznie podpisane:

- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 

- oświadczenie o stanie zdrowia,

- oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej (informacja o celu, sposobie przetwarzania danych osobowych, prawie dostępu do treści swoich danych i możliwości ich poprawiania) oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych,

g) mężczyźni – kserokopia książeczki wojskowej.

Wszystkie dokumenty należy składać w języku polskim.

 

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy