13 lip / Henryka, Kingi, Andrzeja

Krotoszyn. Urzędnicy wracają do pracy

Autor: M.P. 24 maj 20:05
Już od poniedziałku, 25 maja, krotoszyński urząd miejski znów będzie otwarty dla mieszkańców.

Wizyta w urzędzie, w celu załatwienia spraw, będzie jednak obwarowana obostrzeniami. Mieszkańcy powinni – w miarę możliwości – skontaktować się telefonicznie z wydziałem, w którym chcą załatwić sprawę i umówić się na termin wizyty.

W czasie wizyty w urzędzie należy zasłaniać usta i nos.

Kontakt z pracownikami urzędu będzie możliwy w wyznaczonych strefach, w każdym z czterech budynków. Jeśli to możliwe, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny z odpowiednim wydziałem i uzgodnienie terminu wizyty – wskazują krotoszyńscy urzędnicy.



Mimo, że urząd wrócił do pracy, to burmistrz – do końca maja – nie będzie się bezpośrednio spotykał z mieszkańcami w celu przyjęcia skarg i wniosków.

Do końca maja bieżącego roku nie będą odbywały się dyżury Burmistrza w sprawie skarg i wniosków. Wszelkie sprawy można załatwiać telefonicznie w godzinach pracy urzędu – mówią pracownicy urzędu miejskiego w Krotoszynie.

 

Budynek ul. Kołłątaja 7 :

• Punkt Informacyjny – obsługa osób kierujących się do Burmistrza Krotoszyna, Wydziału Ogólno – Organizacyjnego, Biura Rady, Straży Miejskiej,

• Sala nr 3 – obsługa osób kierujących się do Wydziału Finansowo-Budżetowego, Wydziału Promocji i Współpracy, Wydziału Inwestycji i Rozwoju,

• Kasa (czynna od godz. 8.00 do godz. 14.00) – drugie wejście od ul. Kołłątaja, telefon:
62 722 74 08.

Budynek ul. Kołłątaja 7a (w podwórzu):

• I piętro – obsługa osób w Biurze Dowodów Osobistych,

• I piętro (korytarz) – obsługa osób w Wydziale Spraw Obywatelskich,

• II piętro (korytarz) – obsługa osób w Wydziale Oświaty i Spraw Społecznych.

Budynek ul. Kołłątaja 5:

• Parter (klatka schodowa) – obsługa osób w Wydziale Gospodarki Przestrzennej,

• I piętro (klatka schodowa) obsługa osób w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa.

Budynek Ratusz:

• Parter – obsługa osób w Biurze Ewidencji Ludności,

• I piętro – obsługa osób w Urzędzie Stanu Cywilnego.

Wnioski i dokumenty do Urzędu Miejskiego w Krotoszynie można składać nadal drogą elektroniczną, osobiście do pojemnika przy Punkcie Informacyjnym lub w sali nr 3, załatwiając sprawy w Wydziale Finansowo-Budżetowym, Promocji i Współpracy, Inwestycji i Rozwoju. Dokumenty można odbierać po uzgodnieniu (także telefonicznym) z pracownikiem merytorycznym w czasie wizyty w urzędzie.

Telefony:

1. Sekretariat:

62 722 74 14

2. Wydział Finansowo-Budżetowy:

– 62 722 74 84 – sprawy z zakresu podatku od nieruchomości podatników z terenu miasta Krotoszyn;

- 62 722 74 50 i 62 722 74 55– sprawy z zakresu podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego podatników z terenu gminy Krotoszyn i rolnicy z terenu miasta Krotoszyn;

- 62 722 74 89 – sprawy z zakresu opłaty od posiadania psów, należności za brak opłaty dodatkowej za postój w Strefie Płatnego Parkowania i zwrot podatku akcyzowego producentom rolnym.

 



Możliwość komentowania została wstrzymana.